Katanics Sándor, a Demokratikus Koalíció önkormányzati képviselője a helyszínen tartott sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a város következő, csütörtöki közgyűlésén téma lesz a Bedevölgy utcai csomópont, azonban fontos látni, hogy az elmúlt 15 évben milyen fejlesztések mentek végbe az említett területen.
Elsőként, 2002-ben átadásra került egy Veszprémet és Kádártát összekötő gyalogos- és kerékpárút, aminek azóta sem épült meg a Gyulafirátótig tartó szakasza. Ugyanabban az évben közvilágítás is létesült a 82. számú főút Veszprém és Kádárta közötti szakaszán, utóbbi településen egy, a ki- és behajtást segítő körforgalom is elkészült. 2003-ban egy 2,6 milliárd forintos állami beruházás keretében felépült a börtön.
Egy évvel később a Honvédelmi Minisztérium lakásépítési programjának köszönhetően egy száztíz lakásos honvédségi lakótelep is felépítésre került, ami a képviselő szerint akkor egy óriási beruházásnak számított és jelentősen javította a városban állomásozó katonák lakáshelyzetét. Az akkori Igazságügyi és Rendvédelmi Minisztérium beruházásában megvalósuló fejlesztések közvetlenül a 82-es út mellé épültek, ami jelentős közlekedési problémákat okozott.
Katanics Sándor szerint ez a közlekedési probléma a mai napig fennáll, annak ellenére, hogy az utóbbi időben sebességkorlátozást vezettek be kereszteződésénél és mára fényjelzések, valamint az útba épített fényvisszaverő prizmák is jelzik a veszélyt az autósoknak. A képviselő szerint szerencsére az utóbbi években nem történt súlyos baleset a környéken, viszont jelentős a kockázat. Az itt élők régóta szorgalmazzák a jelzőlámpák felszerelését.
A képviselő hangsúlyozta, hogy a probléma megoldására 2009-ben egy közgyűlési határozat is elkészült. Az akkori polgármester Debrecenyi János a felújítást bevezette a következő éves költségvetésbe. is Az Igazságügyi és Rendvédelmi Minisztérium , valamint Veszprém önkormányzatának közös beruházásaként 2010-re el kellett volna készülnie ennek a lámpás kereszteződésnek.
Katanics Sándor szerint az elmúlt öt évben a kormánynak és város önkormányzatának lett volna lehetősége a probléma megoldására. 2009-ben az említett minisztériumok vállalták a beruházás anyagi költségének a kétharmadát, az önkormányzatnak csupán két és fél millió forinttal kellett volna hozzájárulni az építkeztéshez.