Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Hivatalosan is kiváló magyar márka a Happ Kft.

2016. december 5. 16:44
Kiváló Üzleti Márka kategóriában Magyar Brands elismeréssel díjazták a Márkón működő Happ Fuvarozó és Szállítmányozó Kft. tevékenységét.

A 25 éves múltra visszatekintő, áruszállítást és logisztikai szolgáltató tevékenységet folytató Happ Kft. családi vállalkozásból nőtte ki magát 100 főt foglalkoztató cégcsoporttá, üzleti filozófiájuknak azonban ma is alapja, hogy a családi vállalkozások előnyeit és értékeit – a személyes, közvetlen kapcsolattartási lehetőségeket, barátságos légkört – szem előtt tartva végezzék munkájukat.

Fuvarozó cégként elsősorban Nyugat-Európába szállítanak, de akár bármelyik európai országba eljuttatják a kiválasztott árut rövid időn belül – legyen szó komplett vagy rész rakományról, hűtött vagy nagy értékű áruról. Emellett raktározást is vállalnak, optimális logisztikai megoldásokat kínálva az ügyfeleknek, 10 ezer méternyi területen, 24 órás felügyelettel.

A cég példamutató, értéket közvetítő tevékenységével a Magyar Brands program figyelmét is felkeltette. Az önkéntes, szakértőkből álló bizottság a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményeit is figyelembe véve olyan márkákat díjaz, amelyek nem csupán Magyarországon születtek, de az ország értékeihez, mindennapi életünkhöz is szorosan kötődnek, a fogyasztók és a szakértők körében is komoly hírnevet vívtak ki maguknak, márkaépítési gyakorlatuk pedig a feltörekvő vállalkozásoknak is példa lehet.

A Happ Kft. e tekintetben minden kritériumnak megfelel: a cég alapítása óta elkötelezte magát a folyamatos fejlődés mellett, melyet a munkatársak rendszeres képzésével, a szállítóeszközök fejlesztésével és a szolgáltatások bővítésével garantál. Alapelvük, hogy teljes körű logisztikai szolgáltatást nyújtsanak a legmagasabb színvonalon, s a kis-és középvállalkozások, valamint a multinacionális vállalatok igényeit is kielégítsék, úgy, hogy azok maximálisan elégedettek legyenek.

Mindezek alapján a vállalkozás 2016-ban elnyerte a Magyar Brands elismerést Kiváló Üzleti Márka kategóriában.

vehir.hu
további cikkek
Befektetőként tért vissza a Pannon Egyetemre az egykori hallgató Pannon Egyetem Befektetőként tért vissza a Pannon Egyetemre az egykori hallgató Az egyetem a tudást, a cégek pedig a piaci tapasztalatukat és saját tőkéjüket teszik bele abba az az együttműködésbe, ami mindkét félnek előnyös a nap végén. A Pannon Egyetem most egy olyan befektetőcéggel írt alá együttműködési megállapodást, aminek alapítója annak idején Veszprémben végzett, most pedig befektetőként tér vissza az alumni intézménybe. 2024. április 2. 14:52 Város és vállalkozások, együtt, egymásért Város és vállalkozások, együtt, egymásért Három ínséges év után idén már konszolidálódni látszik a hazai gazdaság helyzete, amit a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) is szeretne felpörgetni azzal, hogy több területen és folyamatos jelleggel nyújt segítséget a hazai vállalkozóknak. Csütörtök este a VOSZ Veszprém vármegyei szervezete tartotta meg aktuális taggyűlését és fórumát, ahol az is elhangzott, milyen szimbiózis van az önkormányzat és a helyi vállalkozók között. 2024. március 22. 10:37 A tavalyit meghaladó forgalomra számít a húsfeldolgozók többsége húsvétkor A tavalyit meghaladó forgalomra számít a húsfeldolgozók többsége húsvétkor Az idei húsvéti szezon előtt nem volt jelentős alapanyag-áremelkedés, ezért a húsfeldolgozók legalább a tavalyihoz hasonló forgalomra számítanak, többségük 5-15 százalékos növekedést is vár az idei ünnepi időszakban, a kisebb üzemeknél a húsvéti forgalom elérheti az éves mennyiség 30 százalékát is - írta a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Húsiparosok Szövetsége szerdai közös közleményében, amelyben azt ajánlották a fogyasztóknak, hogy keressék a hazai termékeket, hiszen a magyar eredet a minőség garanciája. 2024. március 20. 12:07 A magyar munkavállalók csaknem fele váltana munkahelyet A magyar munkavállalók csaknem fele váltana munkahelyet A magyarországi munkaerőpiacon szinte minden második alkalmazott váltana munkahelyet, amelynek kiválasztásánál a fizetés mértéke és a munkahely elhelyezkedése számít elsősorban - közölte a Profession.hu negyedéves reprezentatív kutatása alapján kedden. 2024. március 19. 13:22

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.