A Google érdekesen gondolkozik reklámjában az ideális szexuális irányultságról. A Googel Home promójában két férfi készülődik gyerekeit iskolába vinni. De nem csak ők, hanem a Netflix is több mint zavarbaejtően áll ki a genderlobbi mellett.
Az amerikai streameléssel foglalkozó cég idén indította el a „Bill Nye savest he world”, azaz Bill Nye megmenti a világot című sorozatát, melyben tudományos szempontból igyekeznek körüljárni olyan témákat, mint a politika, a társadalom, a kultúra, a klímaváltozás vagy a video játékok.
Az Imdb-n egyébként az ötből csak két csillagot, és egyre több újságírói kritikát kapó sorozat egyik utolsó részében a műsorvezető, Bill Nye mutatta be azt a szexualitásról szóló kisfilmet, melyben különböző ízesítésű fagyik beszélgetnek.
A történet szerint a terápián résztvevő fagyik közül Vanília úr beszél a többieknek arról, hogy mindenkinek olyan ízűnek (heteroszexuálisnak?) kellene lennie, mint ő. Eper úr folyamatos hisztériázása mellett Sóskaramell bácsi, Pisztácia és Csokipasi sem ért ezzel egyet, mire megjelenik a laza, mentás-csokis fagyi egy zsák mogyoróval. Eddig rendben is volnánk.
A mentás-csokis lesz az, aki a többiekkel karöltve „felvilágosítja” Vanília urat arról, hogy teljesen természetes az, ha minden íz keveredik minden ízzel, kvázi mindenki próbáljon ki minden szexuális irányultságot, hisz aki nem így tesz, bigott. – Ó, te magasságos fagyi, segíts!- mondja Vaníliafagyi, és már el is csábult, bele is veti magát az „örömökbe”. A végén persze mindenki elégedett és boldog.
Az alkotást itt lehet megcsodálni: