Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2024. május 8. Mihály
Veszprém
14°C
2024. május 8. Mihály
Veszprém
14°C

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS Pénzügyi Iroda irodavezető munkakör

2018. május 11. 10:04

A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Pénzügyi Iroda
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Betöltendő munkakör: irodavezető (határozatlan idejű kinevezéssel)

Ellátandó feladatok:
- Veszprém Megyei Jogú Város Önkormányzata és Eplény Községi Önkormányzat (a továbbiakban: önkormányzatok) költségvetési koncepciójának, költségvetést megalapozó rendelettervezetének, átmeneti gazdálkodásáról szóló rendelettervezetének előkészítése;
- az önkormányzatok zárszámadási rendeletének előkészítése;
- az önkormányzatok gazdasági programtervezetéhez háttérelemzések és számítások készítése;
- az önkormányzatok és intézményeik számviteli munkájának szervezése és irányítása;
- a Gondnokság által végzett házgondnoki, kisegítő munka irányítása.

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:

  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség
  • magyar állampolgárság
  • iskolai végzettség: felsőoktatásban szerzett végzettség és emellett
  • okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés vagy azzal egyenértékű szakképesítés vagy
  • gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői vagy a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Szt.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlat, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítés vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettség
  • az Szt. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban való szereplés és a tevékenység ellátására jogosító engedély
  • egészségügyi alkalmasság
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási gyakorlat
- az ASP pénzügyi gazdálkodási szakrendszer ismerete

Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Közszolgálati Szabályzat alapján

A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget igazoló oklevél másolata
- szakmai gyakorlat igazolása
- igazolás az Szt. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban történő szereplésről és a tevékenység ellátására jogosító engedélyről

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. május 18.

A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Csoportjához (8200 Veszprém, Óváros tér 9.) kell benyújtani.
A pályázatok a benyújtási határidő lejártát követő 10 napon belül kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely 2018. június 01. napjától tölthető be.

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.