Klausz Melinda könyvbemutatójára érkezők betekintést nyerhettek a web 2.0 alkalmazások világába, azok vállalati felhasználásában rejlő lehetőségekbe. A Facebook, Youtube, Wikipedia és társaik című könyv részletesen végigvezeti az olvasót a közösségi és megosztó oldalak működésén, forintosítva ad választ arra, mennyit érnek a rajongók, lájkolók. Az 1990 után születettek belenőttek a folyamatosan fejlődő technikába, ők generálják a közösségi portálok működését, számukra természetes az internet mindennapos használata – hangzott el kedden délután a magánkiadásban megjelenő könyv ismertetőjén.
Aki végiglapozza a kiadványt, többek között megtudhatja, melyek a web 2.0 újdonságai, mit értünk web 3.0 alatt, mi tartja életbe az alkalmazásokat, s miért fontos a megfelelő konfliktuskezelés, hogy maximalizáljuk vállalkozásunk sikerét.
– Gyakran hívtak az ismerősök, segítsek nekik megoldani valami problémát a Facebook-on, ez inspirált a könyv megalkotására – árulta el érdeklődésünkre a szerző. Háromnegyed év gyűjtőmunka áll mögötte, de a folyamatos technikai fejlődés megkövetelte a frissítést még az utolsó pillanatban is. Ennek ellenére Klausz Melinda úgy látja, jó darabig aktuálisak maradnak a leírt sorok, sokáig hasznukra lesz az olvasóknak. Szükség is van rá, hiszen kevesen használják ki maximálisan a közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket.
Aki a könyv után érdeklődik, természetesen a Facebook-on kaphat további információt.
