A következő hónapokban szó lesz az üzleti protokollról, az internetes marketingről, valamint szakmák szerinti orientációkon is részt vesznek a Veszprémi Turisztikai Egyesület tagjai. A képzések maximum 12 fős csoportokban zajlanak, így egy-egy előadást több időpontban is meghirdettek. Minden cégtől két munkatársat várnak.
Andok Endre, az Olíva étterem vezetője először vett részt ilyen jellegű kommunikációs tréningen, érdekes volt számára hallani, hogyan kell kezelni az egyes személyiségeket – mondta érdeklődésünkre. – Az előadók elmondták, nehéz pár órába bezsúfolni azt a „tananyagot”, amivel kapcsolatban több napos tréningeket tartanak. Az ember étvágyát azonban meghozták a téma iránt, így aki szükségesnek érzi, bővítheti tudását. Felsorolták, milyen típusú vendégekkel lehet dolgunk, akiket ha beazonosítunk, hatékonyabban kezelhetjük panaszaikat – ismertette a tanultakat.
Itthon még nem elterjedtek ezek a tréningek, külföldön azonban rendszeresen küldik az alkalmazottakat képzésekre. A csoportos tréningek előnye, hogy olyan kisebb cégek is eljuthatnak rá, akik egyébként önerőből nem tudnák fedezni ezek költségét.