Szemrevételezve a ma már nem létező márkát (hadd legyen ez a gazdaság és a mindenkori politika szégyene) két dolgot lehetett megállapítani: 1. iszonyúan lerobbant az állapota; 2. akarattal, szeretettel, tudással (no meg sok-sok pénzzel) helyreállítható. Információink szerint 4 ilyen van is az országban, s népszerűsége nem is kicsi!
Gazdája 600 ezer Ft körüli összegre taksálja, ám kiköti, csak az veheti meg, aki garantálja, hogy nem fémfeldolgozóba vezet az utolsó útja.
Sajnos, motorja, váltója már hiányzik, ülései és műszerfala is megfogyatkozott, ám ablakai épek, sőt: a típusra jellemző tetőlétra (ezen lehetett felvinni a tetőre a csomagokat!), a harmonikaajtó megvan. Eltűntek viszont a lámpák és a tipikus ikarusos hűtőrács. Első és hátsó futóműve mozgásképesnek látszik, a lökhárítók elveszhettek.
Az ilyen járművek (teherautók, de traktorok is) mind-mind a magyar ipar egykori színvonalát képviselik. Éppen ezért igen nagy kár lenne, ha nem menekülhetne meg a végső pusztulástól. Nagy öröm lenne viszont, ha jelentkezne egy tőkeerős gyűjtő-restaurátor, netán olyasvalaki, akinek felesleges alkatrészei vannak (a gyűjtő egy más számára kacatnak tűnő lámpaburának, csengőgombnak, emblémának is nagyon tud örülni!).