Változik a világ körülöttük, nekünk is alkalmazkodnunk kell, és egyúttal új célcsoportokat kell megnyernünk a környezettudatosságnak – mondja Göttlinger László vezérigazgató. Ezért is gondoltuk úgy, hogy az idei évtől kezdve nem papíralapon juttatjuk el lakossági ügyfeleinkhez az elégedettségmérésre szolgáló kérdőívünket, hanem honlapunkon kínálunk lehetőséget a kitöltésre.
– Gondoltak azokra, akik nem járatosak a számítógépek világában?

– Természetesen. Számunkra mindenkinek a véleménye egyaránt fontos. Éppen ezért a Kistó utcai hulladékkezelési és a Haszkovó úti távhőszolgáltatási ügyfélszolgálati irodáinkban, valamint a Veszprémi Polgármesteri Hivatalban is rendelkezésre áll egy-egy számítógép, melyen zavartalanul kitölthető a kérdőív, kollégáink is szívesen segítenek ebben. A felajánlott nyeremények – melyek különböző mértékű kedvezményeket jelentenek az általunk nyújtott szolgáltatásokból – bárkit érinthetnek, minden háztartásban öröm, ha egy-egy számlával kevesebbet kell befizetni.
– Mi lesz a beküldött vélemények sorsa?
– Október végéig lehet a kérdőívet kitölteni, a hulladékkezeléssel, távhőszolgáltatással, kéménysepréssel, parkolási rendszerrel és temetőink gondozásával kapcsolatos véleményeket várjuk. Ezt követően összesítjük az egyes válaszokat, és elemezzük a véleményeket, majd még az ősz folyamán intézkedési tervet készítünk. Az új évet már azzal kezdjük, hogy a lakossági észrevételeket beépítjük a szolgáltatásfejlesztési folyamatokba. Igyekszünk megújulni, változtatni, ahogy lehetőségeink engedik. Mindig fontos a lakossági kontroll, azaz ha változásokat tervezünk, azt fogyasztóink megelégedésére tegyük, illetve fontoljuk meg az ő változtatási szándékaikat is, és törekedjünk a szolgáltatásokat az ő igényeik szerint alakítani. Ne mulasszák el tehát kitölteni a kérdőívet, mindössze néhány percet vesz igénybe!