Manapság alapvető törvényszerűség, kommunikálni kell, meg kell mutatni önmagad, ki kell nyitni a kapukat, mindenhol jelen kell lenni – mert csak így lehet növelni a nézők, érdeklődők számát, megnyerni a támogatókat, bizonyítani a fenntartónak, hogy jó munka folyik az intézményben. Aki nem él a nyilvánosság eszközeivel, aki nem alkalmazza marketingcsatornaként a sajtót, nem épít be kreatív ötleteket kommunikációjában az „láthatatlan” marad. Akiről pedig nem tudunk, az nincs.
A Kabóca Bábszínházban pedig kiváló munka folyik. Néhány hete vehették át a megyei Príma Primissima Díjat. Ha Dede bábszínházi előadásukat nem csak Magyarországon játszották több helyen, hanem eljutottak vele Dániába, Belgiumba is. Karácsonyra nem mindennapi produkcióval készülnek, a Kabócák kirándulás során zene és a vers eszközeivel sok-sok élményt gyűjtenek egybe. Hétvégén pedig az Íródeák teázóban nyitották meg a Hüvelyk Matyi bábok elkészítésének folyamatát bemutató kiállítást. Sokak szerint az utóbbi évek legjobb társulata dolgozik jelenleg a bábszínházban.
Tehát magas színvonalú szakmai munka jelenti az alapot, amiről ki lehet indulni, jelenti az eladható minőségi terméket. Most már csak eladni kell, vagyis „láthatóvá” kell tenni a Kabócát. Ehhez hatékony, jól felépített kommunikációra lenne szükség. Nem elég a saját honlapra feltenni a híreket, nem elég közösségi oldalakra eljuttatni az információkat. Ezekből hihetetlen mennyiség kering a világhálón és a sajtóban. Védjegyet kell építeni, tervezve, hatékonyan.
A vezetés felelőssége, hogy ezt megvalósítsa, hogy ehhez alkalmas embert keressen. Ötletekre, akciókra, sajtóra van szükség, vagy különben továbbra is „láthatatlan” lesz a bábszínház, amivel csak veszíthetünk.