Az Orlai Produkciós Iroda Bandy-lányok című előadásának két főszereplője Udvaros Dorottya és Hernádi Judit. A rendező Ascher Tamás.
A darabot és a dalszövegeket Parti Nagy Lajos írta, aki így ajánlja az előadást: „Számomra az a legfontosabb, hogy (és ahogy!) Hernádi és Udvaros ezen a színházi estén Angélaként és Sophie-ként együtt énekel világslágereket a 20. századból. A történet szerint külföldön élő, valódi karriert csinált barátnőjükre, Icára várnak a Choo-Choo nevű bárban 2011 nyarán, Budapesten. Különös dologra készülődnek, arra, hogy több mint harminc év után felelevenítik egykori triójukat, ismét fellépnek, mint a „Bandy-lányok”, s Ica holland férjének születésnapi buliján eléneklik az általuk hajdan újraírt-fordított-hangszerelt dalokat, melyek akkor a képtelenül távoli nagyvilágot, most a képtelenül távoli múltat jelentik.
Ica egyre késik, ők pedig némi hezitálás után próbálni kezdenek, ha ketten, hát ketten, és elementáris erővel, elragadó rezignációval végigéneklik a hajdanvolt repertoárt. Hogy mi lesz az esti fellépéssel, megérkezik-e Ica? Ezek után, azt hiszem, mindegy, de azért legyen meglepetés."
Az Bandy-lányok című előadás január 2-án (hétfőn) este hét órakor kezdődik a Veszprémi Petőfi Színházban
Január 3-án (kedden) este hét órakor már „A nagy négyes” című komédia várja a nézőket, a Petőfiben. Az Orlai Produkciós Iroda előadásában színpadra lép Molnár Piroska, Vári Éva, Szacsvay László és Benedek Miklós. A rendező Gálffi László.
Ünnepelt operaénekesek voltak. Mára visszavonultak. Egy békés művészotthonban él a tenor, a basszus és az alt – amikor egy nap váratlanul beköltözik a szoprán is. Teljessé vált az egykori legendás „Nagy Négyes”.
Minden szerep változatlan: a kamaszosan túlfűtött Rigoletto, a kacér Maddalena, az érzékeny Herceg, a kiszámíthatatlan Gilda. A sérelmek, vonzalmak mintha tegnap történtek volna, a véd- és dacszövetségek mintha tegnap köttettek volna. És előttük a nagy feladat: egy Verdi-gála, hosszú évek után újra a közönség előtt. De olyan-e ma is a hangjuk, mint fénykorukban? Egyáltalán: hol ér véget a magánember, és hol kezdődik a művész?
Ronald Harwood (Az öltöztető, illetve A zongorista Oscar-díjas szerzője) színdarabjában az örökifjúságról és a művészet hatalmáról mesél iróniával, sok humorral.