Azon ügyfelek számíthatnak a követeléskezelő cég munkatársainak megjelenésére, akik tartósan, a zrt. többszöri felszólításának ellenére sem rendezik elmaradásukat.
Göttlinger László (archív fotó)
– Minden esetben a 30 napon túli, lejárt tartozások kerülnek át a cég kezelésébe. A követeléskezelő társaság viszi ki az utolsó felszólítást személyes átvételre, majd ezt követően öt nap áll az adós rendelkezésére, hogy felkeresse ügyfélszolgálatainkat, ahol lehetőség van a tartozás rendezésére, de akinek ez gondot okoz, 6 havi részletfizetést is kérhet. A hátralékos ügyfeleknek, amennyiben nem rendezik 5 napon belül tartozásukat, nemcsak a tőketartozást, a kamatot és az eljárási költséget kell megfizetniük, hanem a követeléskezelő társaság felmerülő költségeit is – hangsúlyozta Göttlinger László.
Hozzátette, a „VKSZ” Zrt. partnere a családsegítő központ adósságkezelő kezdeményezésének, így a jelentős közüzemi tartozással rendelkező ügyfelek közül azok, akik vállalják, hogy részt vesznek a kétéves programban, melyben a családsegítő szolgálat munkatársa segít rendbe tenni a családi költségvetést, akár hosszabb idejű – maximum 1 éves – részletfizetésre is számíthatnak. Érdemes tehát még idejében felkeresni a hőszolgáltatási illetve hulladékkezelési ügyfélszolgálatokat, ahol a „VKSZ” Zrt. munkatársai segítenek megoldást keresni a problémára!