Lance Bennet bemutatja be, hogyan hatnak a YouTube, a blogoszféra és a közösségi hálózatok az amerikai választások menetére, hogyan mobilizálják ezek a szolgáltatások a különböző célcsoportokat, szavazókat például Obama érdekében.
Tracy Russo szintén a választások tükrében, „Online kommunikációs stratégiák mindenkinek” címmel mutatja be, hogyan alakítja át az internet a politika színterét.
2010-re nagykorúvá válik az első internetes generáció, több mint 1,5 millió választópolgár Magyarországon - mondja a konferencia szervezője, Csermely Ákos - 2010-re a számuk akár 4,5-5 millió is lehet. Ez a tömeg mind politikai, mint gazdasági értelemben elbillentheti a mérleg nyelvét. Erre üzletet lehet és érdemes építeni, továbbá ennyi ember már a választásokat is befolyásolhatja.
Idén először rendezik meg Magyarország első élő domain-árverését is, amelyhez az Internet Hungary 2008 szervezői várják az eladásra kínált domain neveket. Az ezzel kapcsolatos részletes feltételekről az arveres.domainabc.hu honlapon olvashatunk.
Kiemelt téma az internet, mint az üzleti lehetőségek színtere. Az előadásokon keresztül kitekinthetünk a környező országokban működő üzleti modellekre. A hálózat gazdaságában még mindig tart a területfoglalás a szakemberek szerint, így nagy lehetőségek vannak azok számára, akik időben eszmélnek és lépnek.