Felmérésekből kiderült, hogy a nők jóval hiszékenyebbek, mint a férfiak: tízből nyolcan elhiszik, hogy amit egy blogon olvasnak, az igaz. Tízből heten hisznek benne, hogy a Facebookon, Twitteren és más közösségi oldalon látott információk igazak.
A nők hiszékenységét már csak azért is csökkenteni kellene, mert a közösségi média felhasználóinak többsége nő. A Facebookon 58, a Twitteren 62, A Pinteresten 72, az Instagramon 53 százalék a nők aránya az összes felhasználóhoz képest.

A nők internetezési szokásairól kiderült, hogy a legtöbb időt a várandós anyukák töltik a világhálón, míg a leginteraktívabbak a kisbabát nevelők. Az is megfigyelhető, hogy a gyerek tizedik születésnapja után az anyukák online aktivitása újra növekszik, a nőknek ekkor újra több idejük jut magukra, kapcsolataik ápolására.
Klausz Melinda azt is elárulta a résztvevőknek, hogyan legyenek óvatosabbak az online térben, előadásának erről a részéről már korábban írtunk.