A cég szerint az új dohánykereskedelmi rendszer legfontosabb célja megvalósult, ugyanis jelentősen csökkent a fiatalkorúak kiszolgálása dohánytermékkel: míg tavaly a kereskedők 58 százaléka adott el cigarettát 18 éven aluliaknak, a jelenlegi 12 százalékos adat jelentős javulást mutat és folyamatosan csökken.
Hangsúlyozzák azt is, hogy a kormány intézkedésének eredményeként a régi dohányboltok nagy számban folytathatták a kereskedelmet kijelöltként. "A jelenleg működő közel 5800 koncessziós joggal rendelkező nemzeti dohánybolt magyar családok hosszú távú biztos megélhetését biztosítja szakszerű, ellenőrzött, és biztonságos termékek árusításával" - közölte a cég, hozzátéve, hogy összesen - az ideiglenesen kijelöltekkel együtt - 6343 helyen árulnak a törvényi előírásoknak megfelelően dohánytermékeket az országban.