Az Ipsos adatai a március eleji mérés szerint a teljes népesség körében (zárójelben a februári adat).
- Fidesz-KDNP: 32% (30%)
- Jobbik: 11% (9%)
- LMP: 4% (2%)
- MSZP-Együtt-DK-PM-MLP: 23% (23%)
- Bizonytalanok: 27% (35%)
A biztos pártválasztók körében így állnak a számok:
- Fidesz-KDNP: 48%
- MSZP-Együtt-DK-PM-MLP: 31%
- Jobbik: 15%
- LMP: 4%
Az Ipsos a választási kampány eddigi nyertesének a Jobbikot tartja, két hónap alatt csaknem megduplázták a táborukat: januárban a lakosság 6 százaléka támogatta a pártot, most már 11 százalékon állnak. A kormánypárt is erősödött az utóbbi hónapokban, jelenleg körülbelül 2,6 millió választópolgár sorakozik fel mögéjük. A támogatói kör bővülése a 30 év alattiak és 60 év felettiek körében, valamint a falvakban az átlagost jóval meghaladja. A kampány elmúlt hetei javították az LMP pozícióit is. Az Ipsos szerint továbbra is nagyon karakteres az LMP-szavazó: 40 év alatti, legalább érettségivel rendelkezik, szellemi munkát végez és nagyvárosokban él.
Az Ipsos szerint ugyanakkor valószínű, hogy a kampány mozgósítani fogja a pártpreferenciával rendelkező, de a választáson való megjelenésben még bizonytalankodó választópolgárokat. Ha őket maradéktalanul sikerülne április 6-án elvinni, akkor 64-66 százalék körüli lehetne a részvételi arány. Ebben az esetben az ellenzéki pártok 1-1 százalékponttal magasabb eredményt érnének el, mint a mostani biztos pártválasztók körében mért adataik, a Fidesz viszont 2-3 százalékpontot veszítene.