A miniszterelnök-helyettes erről pénteken beszélt, amikor a Vodafone egyik budapesti üzletében részt vett a cég hallássérültek számára kidolgozott videós jelnyelvi tolmácsolási szolgáltatás bemutatóján.
Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter arra emlékeztetett, a négy éve elindított közigazgatási reform célja nem csak az intézményrendszer átalakítása volt, hanem azt is célul tűzték, hogy a közigazgatás minél akadálymentesebb és "érzékenyebb" legyen. Hozzátette: a Vodafone kezdeményezése is ebbe az irányba mutat azzal, hogy lehetővé teszik a hallássérültek számára a könnyebb kommunikációt és az ügyintézést.
A fideszes politikus arról is beszélt, azt akarják elérni, hogy minél kevesebb akadály álljon a polgár és állam találkozása útjába, illetve a közigazgatásban dolgozók az ügyfélben ne csak egy esetet, hanem egy életet, egyedi sorsot lássanak.