Porga Gyula polgármester az átadáson elmondta, hogy a polgármesteri hivatal folyamatosan arra törekszik, hogy a lehető legkomfortosabbá tegye az ügyfélszolgálatait. Eddig az Adóhivatal volt a leghátrányosabb helyzetű, hiszen a megközelítéséhez lépcsőzni kellett, emiatt a mozgáskorlátozottak számára nehezen vagy semmilyen módon nem volt megközelíthető. A hétfőn átadott ügyfélszolgálati iroda könnyen, kényelmesen és akadálymentesen szolgálja ki az adóhivatal ügyfeleit.
Mohos Gábor jegyző hangsúlyozta, hogy az ügyfélfogadás hasonlóan zajlik, mint a korábbi helyszínen. Az iroda nyitva tartása sem változott.
Prém József, a veszprémi Adóhivatal hivatalvezetője hozzátette, hogy amikor a Napló ügyfélszolgálati irodája kiköltözött, akkor rögtön megfogalmazódott a hivatal munkatársainak fejében, hogy a felszabadult helyiségben sokkal kulturáltabban tudnák az ügyfeleiket fogadni. Az új iroda kialakításánál már fontos szerepet játszott az is, hogy a gyereknek tudjon egy megfelelő környezetet teremteni, amíg szüleik ügyeiket intézik.


