Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

A közüzemi szolgáltató nem csak egy díjbeszedő cég

2014. szeptember 29. 9:51
Mintegy 500 főt foglalkoztat a Veszprémi Közüzemi Szolgáltató Zrt, a szűk szolgáltatási körzetben pedig 27 településen végeznek feladatokat. Elengedhetetlen a tudatos és szervezett kommunikáció – véli Bonyhádi Szilvia, a VKSZ Zrt. marketing és pr vezetője.

– A cég számára a munkatársak közötti, valamint a szolgáltatást igénybe vevők felé irányuló információáramlás egyaránt fontos. Milyen lehetőségek állnak ezek rendelkezésére?

– A belső kommunikációs csatornák közé tartozik a VKSZ Hírmondó című, évente három alkalommal megjelenő újság, a három havonta megjelenő vezérigazgatói hírlevél, illetve dolgozói fórumok, állománygyűlések, évértékelő értekezletek, továbbá heti rendszerességű találkozók segítik a cégen belüli információ áramlást. Egy közel 500 főt foglalkoztató cégnél mindez elengedhetetlen.

Bonyhádi SzilviaBonyhádi Szilvia

– Milyen formában sikerül elérni a fogyasztókat?

– A munkám része a sajtóval történő kapcsolattartás, a honlapunk tartalmi megtöltése, kommunikáció a közösségi médiafelületeken, szükség esetén tárgyalás ügyfelekkel, önkormányzatokkal, intézményekkel. 
Elsődlegesen a honlapunkon “találkozunk” az ügyfelekkel, ahol minden információ megtalálható és már online időpontfoglalással is elérhető az ügyfélszolgálatunk. Hosszú távú célunk, hogy amit csak lehet, azt interneten keresztül, online el lehessen intézni nálunk. A közösségi oldalakon is jelen vagyunk, itt egy másik közönséget érhetünk el. A lakossági fórumok és az ügyfélszolgálati személyes kapcsolattartás mellett folyamatosan megjelenünk a helyi nyomtatott és elektronikus médiumokban, ahol az aktualitások mellett a lakossági elégedettségi mérések alkalmával felmerülő kérdésekre is igyekszünk választ adni. Törekszünk arra, hogy a kommunikációs csatornákat úgy válasszuk ki, hogy minden korosztályhoz eljussunk.

– Mik a legfontosabb közölni valók?

– A közszolgáltatások, mint a hulladékgazdálkodás, hőszolgáltatás, kéményseprés területén a törvény által előírt kötelezettségeknek felelünk meg, kicsi a kommunikációs mozgástér. Azonban fontos, hogy ne csak a díjak beszedésével foglalkozzunk, hanem tájékoztassuk az embereket, miért is kell fizetni, milyen előírásoknak, törvényeknek kell megfelelnünk, mi történik a befizetett összegekkel. 
Számos szolgáltatás kapcsolódik hozzánk, az előbb felsoroltak mellett többek között a parkgondozás, a piac és vásárcsarnok működtetése, a temetőgondnoksági tevékenység, vagy éppen a közterületek tisztán tartása is a mi feladatunk. Mindezek a városlakók, illetve az ide látogatók komfortérzetét szolgálják. Folyamatosan tudatosítanunk kell, hogy mindez a mi feladatunk, komoly infrastruktúra áll mögöttük. A VKSZ Zrt nem csak egy díjbeszedő cég, hanem sok más feladatot is ellát. A szűk szolgáltatási körzetben 27 település tartozik hozzánk, a kéményseprést pedig az egész megyében végezzük, mindezt közel 500 alkalmazott biztosítja. Ezt a gépezetet csak szervezetten és tudatos kommunikációval lehet jól működtetni.

 

Cseh Zoltán
Domján Attila

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.