– Mikor és milyen motiváció hozta létre a klubot?
– Cégünknek az egész országot lefedő értékesítési hálózata van, így pontosan tudjuk, hogy csak akkor lehetünk sikeresek, ha márkakereskedőink helyben is azok. A sok helyi sikerből állhat csak össze számunkra az országos eredményesség. Ezért gondoltuk azt, hogy érdemes létrehozni a „Sikeres helyek, helyi sikerek” klubot, hogy fórumot teremtsünk a városért, a régió sikeréért tenni akaró és tudó vállalkozások számára. Össze szeretnénk hozni azokat a felelősen gondolkodó vállalkozásokat, embereket, akik már sikeresek, illetve szívügyüknek érzik városuk, régiójuk sikerességét is. Ezért volt számunkra különösen fontos, hogy Porga Gyula, Veszprém polgármestere támogatja kezdeményezésünket, és maga is aktívan közreműködik benne.
– Kiket tömörít a klub?
– A klubestékre a régió eredményes, sikeres vállalkozásainak vezetőit és tulajdonosait hívjuk meg. Emellett klubunk nyitva áll mindazok előtt, akik tenni akarnak a helyi közéletért, gazdaságért és szeretnék megosztani másokkal az ötleteiket, illetve meghallgatni mások elképzeléseit.
– Hogyan fest a gyakorlatban a tevékenységük, miként képzelik el a klub működését?
– Havi rendszerességgel klubrendezvényeket tartunk, ahol ismert, a régióhoz kötődő, onnan származó, vagy ott sikereket elérő vendégek előadásai mellett a résztvevők megoszthatják egymással gondolataikat arról, hogyan válhatna szűkebb pátriájuk még sikeresebbé. Vendégünk volt már Bod Péter Ákos professzor, volt jegybankelnök és Mocsai Lajos, a Testnevelési Egyetem rektora, a magyar kézilabdasport eddigi legsikeresebb edzője. Következő rendezvényünk vendége Mészáros Zoltán, a Veszprémfest atyja, valamint Süth Miklós pápai születésű menedzser, volt országos főállatorvos lesz.
– Mekkora a klub lefedettsége? Országos szinten is szeretnének terjeszkedni?
– A programot az idén indítottuk útjára, az első ilyen kezdeményezésünk a veszprémi klub, amelynek házigazdája az Opel Marsal. Az első két klubrendezvény sikerét látva a programot kiterjesztjük, a következő helyszín Pécs és Budaörs lesz, de szeretnénk minél több várost bevonni a kezdeményezésbe.
– Hosszú távon mit szeretnének elérni a klubbal? Mit vizionálnak?
– Minden olyan helyszínen szeretnénk ezt a klubot létrehozni, ahol a márkakereskedőnk védnöksége mellett látunk igényt arra, hogy a közélet szereplői együtt tenni akarnak a helyi sikerekért. Mi fórumot teremtünk ehhez, mert egymással összefogva, a másik véleményét kikérve, megszívlelve sikeresebbé válhatunk. Az Opelnél pontosan tudjuk, hogy az egyik márkakereskedőnk sikeréből, módszereiből tud tanulni a másik, a közös tudás pedig sikeresebbé tehet mindannyiunkat.
– Az Önök megfogalmazásában mit jelent a siker?
– A siker egy vállalkozás számára azt jelenti, hogy elégedettek az ügyfelei, és nyereségesen működik, miközben folyamatosan fejlődik. Egy sikeres városnak, régiónak is ez a fokmérője. Ha elégedettek az ott élők, látják a fejlődést, magukénak érzik az eredményeket, és hajlandók tenni is ezért, akkor sikeres helyről beszélhetünk. Olyan ez, mint az Opel Magyarország: helyi sikerek kellenek ahhoz, hogy cégünk országosan még sikeresebbé váljon.

