A posztoló a következő tapasztalatait osztotta meg közösségi oldalán:
"Figyeljetek!! Elkészült a 8-as fôút Veszprémig. Ezzel együtt megszületett egy új taktika a gyorshajtás ellen. 110-es táblánál a belsô sávban megérezik mögéd egy fehér Audi és agresszîven “tolni” kezd. Persze reflexbôl gyorsítasz és probálsz helyet keresni a jobboldali sávban, hogy elengedd. Érkezik (indokolatlanul) egy 70-es korlátozó tábla, majd 20m múlva felkapcsolja a villogót az álcázott Audis fakabát. Így ma sikerült 70-es táblánál 148km/h produkálnom. (Új egyéni túllépési rekord) Megmutatták a felvételt, ahogy átszáguldok a 70-es táblánál.. és már jöhet is a bankkártyás fizetés.”
A poszt több állításával is tudnánk vitatkozni, akár a 70-es táblák indokoltságát illetően, akár azzal kapcsolatban, hogy feltétlenül a gázpedállal kell-e kezelni az agresszív audisokat.
A tisztán látás végett a rendőrség álláspontját is megkérdeztük. Az ORFK Kommunikációs Szolgálata rövid levélben tájékoztatott:
"A rendőrség nem „tol agresszívan” senkit, nem hajszolja jogsértés elkövetésébe és veszélyes szituációkba a járművezetőket. A rendőrség közúti ellenőrzéseinek célja a többi közlekedőre veszélyt jelentő jogsértések elkövetőinek kiszűrése, ezáltal a közlekedésbiztonsági helyzet javítása, a balesetek megelőzése. Ennek egyik eszköze a menet közben elkövetett jogsértések dokumentálása, akár rendőri jelleget nélkülöző gépjárművekből is."
A válaszból az sajnos nem derült ki, vajon vizsgálták-e, hogy a panaszolt bírságolás során valóban nem tolt-e agresszívan senkit, valóban nem hajszolt-e jogsértés elkövetésébe senkit az eljáró rendőr.