Dóra szerint egy ilyen grandiózus kiállítás nemcsak az építőipari szakma számára óriási jelentőségű, de egy kommunikációs cégnek is rengeteg kiaknázásra váró lehetőséget rejt magában.
„A marketing világában, offline és online kommunikációval foglalkozó cégként folyamatosan érzékenyeknek kell lennünk a trendekre, monitorozni a friss információkat és kutatni az új kapcsolatokat. Fontos, hogy minél szélesebb körben tudjunk gondolkodni, mind a partnereink sokszínűségét, mind a megjelenési formáit illetően.”
Az építőipar hazai csúcsrendezvényének számító Construma ehhez ideális terepet kínált. A Budapesti Vásárközpontban megrendezett esemény egyszerre három kiállítást is magában foglal: a Construma mellett a lakberendezéssel foglalkozó OTTHONDesign, a kétévente visszatérő Hungarotherm és a Construma Kert várja a vendégeket. Magyarország legnagyobb építőipari szakkiállításán közel 20 ország 550 kiállítója van jelen, a teljes látogatószám pedig évek óta 45-50 ezer fő körül mozog. A látogatók az otthonteremtés legszélesebb spektrumával találkozhatnak itt, míg a rendezvény első három szakmai napja elsősorban az építőiparban érdekelteknek teremt kiváló alkalmat az új információk begyűjtésére, kapcsolatépítésre és az üzletkötésre.
Utóbbi természetesen nem csupán egymás között zajlik, de a szakmabeliek a marketing szakemberekkel is, kommunikációs cégekkel is felvehetik itt a kapcsolatot.
„Tulajdonképpen az itteni jelenlét mindkét félnek nagy jelentőséggel bír. A kiállítók új megjelenési felületekről, partnerségekről értesülhetnek, míg nekünk, a Bakony-Balaton Média Kft-nek remek lehetőség, hogy veszprémi székhelyű cégként a fővárosba is el tudtunk jutni, ami kifejezetten a stratégiánk része is – mondja Dóra. – Már egy délután alatt több mint 15 céggel tudtunk tárgyalni, köztük olyan nagy nevekkel, mint a Mapei, a Ravak, az Arezzo, a Radaway, a Sapho Kft vagy az M-Acryl Kft. Mindez nem működhetett volna Doma Kornél, a Laguna Fürdőszobaszalon tulajdonosának közreműködése nélkül, aki évek óta kiemelt partnerünk és rendszeres hirdetőnk mind az Ecoport magazinban, mind a vehir.hu-n. Ez is bizonyítja, ha van egy jó kapcsolatod, az akár öt újat vonzhat be.