Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2024. március 28. Gedeon
Veszprém
16°C
2024. március 28. Gedeon
Veszprém
16°C

Egy jó kapcsolat öt újat vonz be

2019. április 4. 9:08
Április 3-7. között rendezik meg a Construma otthonteremtési kiállítást a fővárosban, az építőipar legnívósabb hazai találkozóját. A rendezvény nyitónapján portálunk kiadója, a Bakony-Balaton Média Kft. is jelen volt Szelle Dóra stratégiai igazgató személyében.

Dóra szerint egy ilyen grandiózus kiállítás nemcsak az építőipari szakma számára óriási jelentőségű, de egy kommunikációs cégnek is rengeteg kiaknázásra váró lehetőséget rejt magában.

„A marketing világában, offline és online kommunikációval foglalkozó cégként folyamatosan érzékenyeknek kell lennünk a trendekre, monitorozni a friss információkat és kutatni az új kapcsolatokat. Fontos, hogy minél szélesebb körben tudjunk gondolkodni, mind a partnereink sokszínűségét, mind a megjelenési formáit illetően.”

A Mapei munkatársávalA Mapei munkatársával

Az építőipar hazai csúcsrendezvényének számító Construma ehhez ideális terepet kínált. A Budapesti Vásárközpontban megrendezett esemény egyszerre három kiállítást is magában foglal: a Construma mellett a lakberendezéssel foglalkozó OTTHONDesign, a kétévente visszatérő Hungarotherm és a Construma Kert várja a vendégeket. Magyarország legnagyobb építőipari szakkiállításán közel 20 ország 550 kiállítója van jelen, a teljes látogatószám pedig évek óta 45-50 ezer fő körül mozog. A látogatók az otthonteremtés legszélesebb spektrumával találkozhatnak itt, míg a rendezvény első három szakmai napja elsősorban az építőiparban érdekelteknek teremt kiváló alkalmat az új információk begyűjtésére, kapcsolatépítésre és az üzletkötésre.

Utóbbi természetesen nem csupán egymás között zajlik, de a szakmabeliek a marketing szakemberekkel is, kommunikációs cégekkel is felvehetik itt a kapcsolatot.

„Tulajdonképpen az itteni jelenlét mindkét félnek nagy jelentőséggel bír. A kiállítók új megjelenési felületekről, partnerségekről értesülhetnek, míg nekünk, a Bakony-Balaton Média Kft-nek remek lehetőség, hogy veszprémi székhelyű cégként a fővárosba is el tudtunk jutni, ami kifejezetten a stratégiánk része is – mondja Dóra. – Már egy délután alatt több mint 15 céggel tudtunk tárgyalni, köztük olyan nagy nevekkel, mint a Mapei, a Ravak, az Arezzo, a Radaway, a Sapho Kft vagy az M-Acryl Kft. Mindez nem működhetett volna Doma Kornél, a Laguna Fürdőszobaszalon tulajdonosának közreműködése nélkül, aki évek óta kiemelt partnerünk és rendszeres hirdetőnk mind az Ecoport magazinban, mind a vehir.hu-n. Ez is bizonyítja, ha van egy jó kapcsolatod, az akár öt újat vonzhat be.

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.