A terveket Brányi Mária, a városfejlesztési bizottság elnöke, Horváth Csaba főépítész, Macsinka Klára és Jankó Tamásné közlekedés-fejlesztők mutatták be. Elmondták, a 2005-ben érvénybe lépett rendezési terv által meghatározott sarokpontok már nem változtathatóak, ezekhez alkalmazkodni kell. A város észak-déli és kelet-nyugati fő közlekedési sugarai a Jutasi út – Budapest útnál találkoznak, ezért fontos, hogy elsőként ezt a csomópontot építsék át körforgalommá.
Csabai Tamás veszprémi lakos arra volt kíváncsi, hogy az új körforgalom előreláthatólag hány évig lesz képes kezelni a folyamatosan növekedő forgalmat. Mint megtudtuk, a becslések mintegy öt esztendőre terjednek ki.
Egy másik lakó a parkolási rendszer változásáról érdeklődött. Brányi Mária elmondta, hogy a fejlesztéséhez az érdekelt vállalkozókkal való együttműködésre is szükség van.
A városfejlesztési fórumok egyik ismert szereplője, Ajkai Gyula ismét előadta koncepcióját a régi Jutasi út helyreállításának lehetőségéről. Véleménye szerint ez megoldaná a város teljes közlekedési problémáját, a buszforgalmat, a városközpont keleti és nyugati részének összekapcsolását. Brányi Mária sokadszorra közölte, hogy szakmai szempontok miatt az elképzelései nem megoldhatóak, de külön felkérte a szakembereket, hogy elemezzék a problémákat.
Utolsóként Sági László, a Cédrus lakópark egyik lakója fejezte ki aggodalmát, hogy a Mester utcára túl nagy forgalmat kívánnak terelni, de mint kiderült, csupán az Almádi út forgalmának egy részét kívánják erre terelni, amivel elbír a szakasz.