Az alpolgármester elmondta: a közeljövőben megújulhat a Kálvária-domb környezete, könnyebben megközelíthetővé válnak a romok, és kialakítanak egy közösségi találkozóhelyet, kávézót is a területen. Az előttünk álló években folytatódnak a Modern Városok Program beruházásai: a jelenlegi számítások szerint 15 milliárd forint értékben újulhat meg a Petőfi Színház; jelenleg is zajlik az új városi uszoda kivitelezése; és bár a Veszprém Aréna bővítése lekerült a napirendről, az épület korszerűsítéséről még nem tett le az önkormányzat.
Fejlesztenék a Csermák Antal Zeneiskolát is, ami egy újabb szinttel bővülne és a meglévő tantermek hangszigetelésével is javítanák az oktatás zavartalanságát. A Modern Városok Program talán legfontosabb eleme a Dózsavárost a Jutasi lakóteleppel összekötő új, 350 méter fesztávolságú, egypillonos, modern, karcsú szerkezetű völgyhíd lesz, ami várhatóan jelentősen mérsékli majd a belvárost terhelő forgalmat. A híd várhatóan 2023-ra készül el. A Házgyári úton kisiparos parkot alakítanak ki több partnerrel együttműködve, ahol a szakmunkás tanulók az iparban jelenleg is használt korszerű technológiákat sajátíthatják el.
Az idei évre vonatkozó tervekről is beszélt Brányi Mária: még ebben az évben befejeződhet az északi iparterület fejlesztése, megkezdődhet a Módszertani és az Aprófalvi bölcsődék valamint a Völgyikút Idősek Otthona felújítása, de az Egry Úti Óvoda építése is jó ütemben halad. Szintén 2020-ban kezdenének neki a várlift kialakításának is, ami a Deák Ferenc utcából, a Közgazdasági iskola egykori tormatermétől vinné fel a látogatókat az egykori piarista gimnázium épületéhez, ahol fogadóegységet alakítanának ki, ezzel párhuzamosan pedig kiszorítanák a várból jelenleg túlzottan megterhelő autós forgalmat. Ami pedig a közlekedést illeti: még ebben az évben elkezdődhet a nyolcas főút déli elkerülő szakaszának fejlesztése is.