Még csak egy hete rendelhető, több mint 6000-en máris megrendelték új Fiestájukat, mintegy százezren pedig előjegyzést vettek fel az autóra. A Fiesta Mozgalom részeként, száz, a közösségi médiában aktív fiatal felhasználó vezette az új Fiestát hat hónapon keresztül és számolt be a különböző közösségi oldalakon (Facebook, Twitter, FickR, YouTube) illetve blogjában tapasztalatairól. Amerikában már a megérkezése előtt egy évvel elképesztő várakozás övezte a Ford globális kisautóját, amelyet a leendő vásárlók láttak életre kelni, és megkedvelték, még mielőtt személyesen kipróbálhatták volna az autót. Természetesen ez utóbbira is lehetőségük lesz, hisz a Fiesta nyári érkezéséig a kereskedésekbe, a Ford mintegy százezer tesztvezetést tervez lebonyolítani.
A Fiesta Mozgalom véleményvezér autótesztelőinek mindennapjait egyébiránt több millióan követték nyomon Amerika-szerte. - A Fiestával autózva szinte rock-sztárnak éreztem magam. A kis zöld autó irigy pillantásokat váltott ki az idegenekből, elismerő pillantásokat a barátokból, s nem ritkán előfordult, hogy az autórajongók megtapsoltak, amikor megérkeztem egy benzinkútra. Elképzelni sem tudok más autót magamnak. – fogalmazott Bliss Dennen, egyike a Fiesta Mozgalom száz véleményvezér 'ügynökének'.
Az új Fiestára valamennyi amerikai tagállamból érkeztek foglalások (a legnagyobb érdeklődés Michigan-ban, Kaliforniában, Floridában, New Yorkban, Texasban, Pennsylvania-ban és Ohio-ban mutatkozik), s a leendő Fiesta tulajdonosok fele jelenleg nem Ford-ot vezet (zömében a japán és európai márkáktól pártolnak át az ügyfelek), így a modell, amennyiben fenn tudja tartani a kezdeti sikerek ütemét, nagymértékben hozzájárulhat Ford amerikai piaci részesedésének további növeléséhez. A Fiesta divatos, stílusos, fiatalos megjelenésén túl rendkívüli népszerűségét többek között szegmens-első fogyasztási mutatóinak az általa kínált tizenöt, Amerikában szegmensében egyedülálló technológiának köszönheti.
Az előrendelők mintegy 60%-a magas felszereltségű modellt választott, és Amerikában meglepő módon 65%-uk az ötajtós változatot rendelték (Amerikában és Ázsiában a piaci sajátosságok miatt a Fiesta elérhető 4 ajtós változatban is). Európához hasonlóan itt is népszerűek az új színek, így a lime-zöld és a metálkék.
Az új Fiesta előrendelésére kifejlesztett program segítségével a leendő tulajdonosok egyénileg kialakíthatják Fiesta-jukat és megtudhatják az árat is, majd a Ford felveszi velük a kapcsolatot és segít a számukra legmegfelelőbb kereskedővel történő időpont egyeztetésben.
A Fiesta-t előrendelők ingyenesen megkapják autójukhoz a SYNC audio-rendszert is, egyénire szabott, leendő autójuk fotóját pedig elhelyezhetik az általuk preferált közösségi oldalon, ráadásul az előrendelés is forradalmi módon történik: amellett, hogy azt megtehetik a www.fordvehicles.com/2011fiesta oldalra ellátogatva, autójukat megrendelhetik okostelefonjuk segítségével is, a “reserve” a 4Ford névre elküldve.