Hagyományos módon a Google minden év végén nyilvánosságra hozza, hogy keresője szerint milyen pillanatokra, emberekre és helyekre kerestek rá leggyakrabban az emberek, bemutatva ezzel az adott időszak legnépszerűbb témáit, valamint a legfontosabb változásokat az előző évi trendekhez képest.
Oppenheimer és az őzlábgomba: ezt keresték a magyarok
A legkeresettebb hírességek esetében Azahriah zenész-énekest Eszenyi Enikő színésznő követte, és a legtöbben Suhajda Szilárd magyar hegymászó és Matthew Perry amerikai színész halálára kerestek rá.
A filmek, sorozatok és televíziós műsorok felkapott keresései között hazai és nemzetközi találatok is szerepeltek, dobogós helyezést ért el az idei év két nagy riválisa, Christopher Nolan Oppenheimer és Greta Gerwig Barbie című filmje, de előkelő helyen végzett a Hazatalálsz című magyar sorozat, valamint a Sztárbox és a Nyerő Páros televíziós műsorok is.
A legnépszerűbb sportesemény az atlétikai vb és a labdarúgó eb-selejtező lett, utóbbinál a Szerbia és Bulgária ellen játszott mérkőzések eredményei érdekelték leginkább a magyarokat.
Székelykáposzta és Al-Nassr a veszprémiek listáján
Veszprém térségéből a bevásárlási lehetőségek, a nyelvtanulás és a meteorológia témaköreire kerestek a legtöbben. A legnépszerűbb keresőszó a Gyárkert volt.
Az “emberek és társadalom” témakörben a Mavi szerelme című török szappanopera került a lista élére, amit az izraeli háború és a szakmunkás minimálbér követett. A legnépszerűbb ételek a székelykáposzta, a tarhonya és a pizzatészta, ezek receptjeit keresték a legtöbben.
A sportos témák közül az atlétikai vb, az Al-Nassr futballcsapat és a kézilabda világbajnokság érdekelte leginkább a veszprémieket. A legnépszerűbb dal térségünkben idén a YouTube-keresések alapján Miley Cyrus Flowers című slágere volt.