Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS hatósági ügyintéző munkakör

2024. január 9. 14:23

A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Közigazgatási Iroda Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Betöltendő munkakör: hatósági ügyintéző (határozatlan idejű kinevezéssel)

Ellátandó feladatok: 

    • Ellátja és ellenőrzi a kereskedelmi tevékenység bejelentésével, valamint az üzletköteles termékeket forgalmazó üzletek működési engedélyeivel kapcsolatos kereskedelmi hatósági feladatokat,
    • ellátja és ellenőrzi a szálláshely-szolgáltatási tevékenység engedélyezésével kapcsolatos jogszabályban meghatározott feladatokat,
    • ellátja és ellenőrzi az üzletszerű ingatlanvagyon-értékelői és ingatlanközvetítői tevékenység végzéséről szóló jogszabályokban meghatározott feladatokat,
    • részt vesz a kereskedelmi hatóság hatáskörébe tartozó, valamint a szálláshely-szolgáltatással kapcsolatos panaszok és bejelentések kivizsgálásban, ellenőrzések lebonyolításában,
    • ellátja a rendezvénytartási engedéllyel kapcsolatos hatósági ügyeket.

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:

    • büntetlen előélet
    • cselekvőképesség
    • magyar állampolgárság
    • iskolai végzettség: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 14. pontja szerint
    • Az I. besorolási osztályban: felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
    • A II. besorolási osztályban: közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
    • egészségügyi alkalmasság
    • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
    
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: 
    Közigazgatási gyakorlat, hatósági ügyintézésben szerzett tapasztalat 

Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, az 59/2020. (XII. 17.) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:

    • Családbarát munkahely tanúsítvánnyal igazolt intézkedések,
    • központinál magasabb illetményalap,
    • 20%-os vagy 40%-os illetménykiegészítés,
    • 25 munkanap alapszabadság,
    • cafetéria juttatás,
    • bankszámla költségtérítés,
    • közlekedési támogatások,
    • képzési támogatás,
    • jubilálás elismerése.

A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány(ok) másolata
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető az alábbi linken: https://veszprem.hu/hirdetmenyek/allas/


A pályázat benyújtásának határideje: 2024. január 19.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Személyzeti Önálló Csoportjához (8200 Veszprém, Óváros tér 9.) kell benyújtani személyesen vagy postai úton.
A pályázatok 2024. január 31. napjáig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.