A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Közigazgatási Iroda Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Betöltendő munkakör: hatósági ügyintéző (határozatlan idejű kinevezéssel)
Ellátandó feladatok:
• Ellátja és ellenőrzi a kereskedelmi tevékenység bejelentésével, valamint az üzletköteles termékeket forgalmazó üzletek működési engedélyeivel kapcsolatos kereskedelmi hatósági feladatokat,
• ellátja és ellenőrzi a szálláshely-szolgáltatási tevékenység engedélyezésével kapcsolatos jogszabályban meghatározott feladatokat,
• ellátja és ellenőrzi az üzletszerű ingatlanvagyon-értékelői és ingatlanközvetítői tevékenység végzéséről szóló jogszabályokban meghatározott feladatokat,
• részt vesz a kereskedelmi hatóság hatáskörébe tartozó, valamint a szálláshely-szolgáltatással kapcsolatos panaszok és bejelentések kivizsgálásban, ellenőrzések lebonyolításában,
• ellátja a rendezvénytartási engedéllyel kapcsolatos hatósági ügyeket.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
• büntetlen előélet
• cselekvőképesség
• magyar állampolgárság
• iskolai végzettség: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 14. pontja szerint
• Az I. besorolási osztályban: felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
• A II. besorolási osztályban: közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
• egészségügyi alkalmasság
• vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Közigazgatási gyakorlat, hatósági ügyintézésben szerzett tapasztalat
Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, az 59/2020. (XII. 17.) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:
• Családbarát munkahely tanúsítvánnyal igazolt intézkedések,
• központinál magasabb illetményalap,
• 20%-os vagy 40%-os illetménykiegészítés,
• 25 munkanap alapszabadság,
• cafetéria juttatás,
• bankszámla költségtérítés,
• közlekedési támogatások,
• képzési támogatás,
• jubilálás elismerése.
A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány(ok) másolata
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető az alábbi linken: https://veszprem.hu/hirdetmenyek/allas/
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. január 19.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Személyzeti Önálló Csoportjához (8200 Veszprém, Óváros tér 9.) kell benyújtani személyesen vagy postai úton.
A pályázatok 2024. január 31. napjáig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.