A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Városüzemeltetési Iroda Üzemeltetési Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Betöltendő munkakör: közútkezelő ügyintéző (határozatlan idejű kinevezéssel, teljes munkaidős foglalkoztatással)
Ellátandó feladatok:
• Tevékenysége során ellátja az Önkormányzat kezelésében lévő közúthálózat útkezelői tevékenységét, az útfenntartás, a forgalomtechnikai és a forgalomszabályozás ügyeinek intézését, irányítását, felügyeletét.
• Ellátja a közutak felbontására, igénybevételére, valamint idegen szerv vagy személy által a közutak működésével kapcsolatos más egyéb tevékenységre irányuló feladatok, kérelmek kivizsgálását, elbírálását és az útkezelői állásfoglalások meghozatalát.
• Közútkezelőként közreműködik a városi úthálózathoz kapcsolódó vagy beilleszkedő utak építési engedélyezésénél, illetve a közutakat érintő közművek terület-felhasználási engedélyezésénél.
• Biztosítja a közutak állapotának megfelelőségét, folyamatosan figyelemmel kíséri azok minőségét és a felmerülő hibák elhárítására intézkedik. Ugyancsak folyamatosan figyeli a forgalomszabályozási eszközök (jelzőtáblák, jelzőlámpák stb.) meglétét, biztonságos üzemelését, azokat működteti. A külső szakhatóságok bevonásával bonyolítja a rendszeres forgalombiztonsági felülvizsgálatot. Megszervezi az azonnali beavatkozáshoz, valamint a rendszeres, megelőző karbantartáshoz szükséges kivitelezői hátteret és felügyeli munkájukat.
• Ellenőrzi az útkezelői hozzájárulásban foglaltak betartását és a feltételektől eltérő vagy nem engedélyezett tevékenység észlelése esetén a szükséges intézkedéseket, hatósági és szabálysértési eljárás kezdeményezését megteszi.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
• büntetlen előélet
• cselekvőképesség
• magyar állampolgárság
• iskolai végzettség: felsőoktatásban szerzett építész-, építőmérnök szakmacsoportokba tartozó szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés; vagy felsőoktatásban szerzett műszaki szakképzettség.
• egészségügyi alkalmasság
• vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
• B kategóriás jogosítvány
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• közútkezelői munkakörben szerzett szakmai gyakorlat
• útügyi igazgatási és/vagy közútkezelői és/vagy forgalomszervezői szakmai gyakorlat
- szakági műszaki ellenőri jogosultság
- közigazgatási gyakorlat
- térinformatikai ismeretek, CAD alapú térképek szerkesztésében szerzett gyakorlat.
Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, az 59/2020. (XII. 17.) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:
• Családbarát munkahely tanúsítvánnyal igazolt intézkedések,
• központinál magasabb illetményalap,
• 40%-os illetménykiegészítés,
• 25 munkanap alapszabadság,
• cafetéria juttatás,
• bankszámla költségtérítés,
• közlekedési támogatások,
• képzési támogatás,
• jubilálás elismerése.
A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget igazoló oklevél másolata
- jogosítvány másolata
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető az alábbi linken: https://veszprem.hu/hirdetmenyek/allas/
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. április 22.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Önálló Csoportjához, a szemelyzet@gov.veszprem.hu e-mail címen lehet benyújtani.
A pályázatok 2024. április 30-ig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.