A mai világban az üzleti terület rohamosan fejlődik. A hangsúly a kapcsolatokon és a kommunikáción van, a változó környezetben pedig szinte minden esetben elkél egy CRM rendszer, amelynek bevezetése ma már nem luxus. Egy olyan nélkülözhetetlen eszközről van szó, amely számos előnyt kínál a vállalkozás számára. Ez nem csupán egy technológia, hanem egy üzleti filozófia, egy külön stratégia, amelynek segítségével az üzletek képesek lehetnek sokkal hatékonyabban kezelni a feladatokat.
De vajon miben és hogyan segíthet ez a szoftver? A válasz talán nem egyértelmű, így segítünk döntést hozni.
Értékesítés növelése
A FunnelFlow ActiveCampaign szoftver több dologban is segítségünkre lehet. Amellett, hogy ezzel jóval egyszerűbbé válik az ügyféladat-kezelés, javíthatjuk az ügyfélkapcsolatokat, emellett növelhetjük az értékesítést. A marketing-tevékenységek végre hatékonyan működhetnek, ezáltal semmi sem akadályozhatja meg a vállalatot a fejlődésben és az előrehaladásban.
Egy korábbi tanulmány szerint a vállalkozások háromnegyede használ CRM rendszert, ami évről-évre növekszik. A felmérésben résztvevők 64 százaléka úgy nyilatkozott, hogy ennek bevezetése 30 százalék feletti növekedést eredményezett, emellett hatással volt az ügyfél-elégedettségre is.
Az ActiveCampaign egy teljes körű CRM és marketing automatizációs szoftver, amit a kis- és középvállalatok számára fejlesztettek ki. Ennek segítségével automatizálható a marketing és az értékesítési folyamatok mindegyike, nem beszélve arról, hogy személyre szabhatjuk a kommunikációt is.
Miért érdemes ezt a szoftvert választani?
A rendszer lehetőséget ad arra, hogy kampányokat futtathassunk, landing oldalakat készíthessünk, elemezzünk, illetve e-mail sorozatokat időzítsünk be. Sok más egyéb funkcióval rendelkezik, tehát már csak az a kérdés, hogy miért érdemes az ActiveCampaign-t választani.
Mindenekelőtt azért, mert fejlett automatizációs megoldásokkal rendelkezik. A szoftverrel könnyen és jól átlátható módon építhetjük fel az automata folyamatokat, amelyek további érdeklődőket vonzanak be, vásárlásra ösztönözve őket.
Ha például valaki hozzáad a kosárhoz egy új terméket, de valamiért mégsem veszi meg, akkor egy automatikus e-mail segítségével vásárlásra ösztönözhetjük. Emellett további kedvezményt kínál a véglegesítéshez, hogy biztos megérje a rendelés.
Szegmentálás a címkék és az események segítségével
Nem feledkezhetünk meg arról a tényről sem, hogy a szoftver mind a demográfiai adatokat, mind a vásárlási szokásokat, mind pedig az egyéb adatokat különféle csoportba rendezi. Ezeket listába szedi, így bármikor lehetőségünk van arra, hogy kezelhessük a különböző szegmensek igényeit, mindenkinek személyre szabott e-mailt küldhessünk, valamint növeljük a kampány hatékonyságát is.