Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS építmény- kommunális és telekadó ügyintéző munkakör

2024. június 18. 13:40

A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Adóiroda Adókivetési Csoport
8200 Veszprém, Szabadság tér 15.

Betöltendő munkakör: építmény- kommunális és telekadó ügyintéző 
(határozatlan idejű kinevezéssel, teljes munkaidős foglalkoztatással)

Ellátandó feladatok: 
A helyi adókkal (építmény-, kommunális és telekadó) kapcsolatos adóigazgatási feladatok ellátása, az adózók nyilvántartásának vezetése, az adatbejelentések feldolgozása, ezekkel kapcsolatos döntések előkészítése, az adókötelezettségek teljesítésének ellenőrzése, fizetési kedvezményekre irányuló kérelmek elbírálásával kapcsolatos feladatok intézése. Az ügyfélszolgálati feladatok ellátása, az ügyfelekkel való kapcsolattartás és közreműködés az adóügyek elektronikus intézésében. 

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
    • büntetlen előélet
    • cselekvőképesség
    • magyar állampolgárság
    • iskolai végzettség: 
    • Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés 
    • egészségügyi alkalmasság
    • felhasználó szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office, Excel irodai alkalmazások)
    • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
    • a közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: 
-    közigazgatási szakvizsga
-     közigazgatásban, hasonló területen szerzett legalább 3 év szakmai tapasztalat
-     ASP adó szakrendszer ismerete

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
    • önállóság
    • hatékony munkavégzés
    • problémamegoldó készség
    • ügyfél-orientáltság
    • határidők betartása
    • precíz munkavégzés

Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény az 59/2020. (XII.17) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:

    • családbarát munkahely
    • központinál magasabb illetményalap
    • 25 munkanap alapszabadság
    • cafeteria juttatás
    • bankszámla költségtérítés
    • közlekedési támogatások
    • képzési támogatás
    • jubilálás elismerése

A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz (87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján)
- iskolai végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető az alábbi linken: https://veszprem.hu/hirdetmenyek/allas/

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. június 24.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Önálló Csoportjához szemelyzet@gov.veszprem.hu email címre lehet megküldeni kérjük a tárgymezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: építmény- és telekadó ügyintéző.
A pályázatok 2024. július 12. napjáig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően 2024. augusztus 1. napjától betölthető.
 

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.