A több internetes bolt összekapcsolásával létrejött internetes pláza újdonságnak számít a hazai webáruházak között, hisz a weboldalak egymásból átjárhatóak termékkategóriák szintjén, a felhasználók a teljes termékadatbázist elérik. Az üzletek nincsenek egymásnak alárendelve, nincs egy központi oldal, amely csorbítaná a cégek arculatát, a cégek viszont kölcsönösen osztoznak egymás ügyfélkörén.
Az ötlet 2009. év végén fogalmazódott meg Aradi László fejében, aki a Blue Brand Kft. ügyvezetője. Aradi cége több, egymástól elkülönülő termékcsoporttal foglalkozik, ám ezeket nem akarta egymástól eltérő webshopokban forgalmazni. Már az ötlet megfoganásakor szempont volt, hogy később a rendszer partner cégek számára is használható legyen, így egy speciális jogosultságkezelő modullal lett ellátva.
A legnagyobb problémát egyelőre az jelenti, hogy a Blue Brand Kft. által megkeresett üzletek a már ismert internetes plázákkal azonosítják a rendszert, pedig azokkal élesen szemben áll a koncepció. Jelenleg négy új tag integrálásán dolgoznak, de szeretnék, ha év végére a csatlakozott tagok száma elérné a harmincat, amire jó esélyük van, mert a rendszer használata ingyenes, a kölcsönös reklámból várják megtérülni a fejlesztés és üzemeltetés költségeit.
Az alábbi oldalak már a leírt rendszert használják:
http://www.pcbonto.hu
http://www.arwill.hu
http://www.bakelit.hu
http://www.nyugatiautobonto.hu