Ezt a részt a korábbi autópályákhoz képest csökkentett műszaki tartalommal építették, például 6 méter helyett csak 3 méter széles a középső elválasztó sáv - közölte korábban a Független Hírügynökséggel Galuska János. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. gyorsforgalmi beruházási igazgatója szerint így 10-20 százalékkal tudták csökkenteni a költségeket. Elmondta azt is, hogy ez nem ment a biztonság rovására és sebességkorlátozást sem kell bevezetni.
Az M7-es utolsó 15,5 kilométeres szakaszán Zalakomár és Nagykanizsa között 61 napos csúszás várható. A műszaki átadás az eredetileg tervezett május 31-e helyett csak július 31-én lesz, az autósok pedig augusztus végén hajthatnak rá erre a részre.
Ezek után már csak egy nyolcszáz méteres szakasz hiányzik a letenyei határ előtt, illetve a horvátok által épített Mura-híd. Galuska János elmondta: ez szeptemberre készül el. Akkortól az egész autópályán lehet majd közlekedni Budapesttől a horvát tengerpartig.