Az Agrármarketing Centrum (AMC) pályázati támogatásával a Regio Regia kiadásában megjelent a Királyi Régió borászati és turisztikai kalauza című 200 oldalas, színes exkluzív kiadványa. A könnyen kezelhető turisztikai kalauzban 1-1 oldalon, gyönyörű fotókkal illusztrálva, német, angol és magyar nyelven mutatkoznak be a régió borászatai, szállásadói, vendéglátói.
A múltban világhírű magyar bor az utóbbi években újra kezdi visszanyerni rangját, köszönhető ez nem kis részben az összehangolt, országos marketingstratégiának. Ennek egy szelete ez a könyv. Kis családi pincészetek, megszállott borászok mutatkoznak be lapjain, akik azon dolgoznak, hogy visszaállítsák a magyar bor hírnevét. Teszik mindezt szűkebb pátriánkban, a Királyi Régiót alkotó Fejér, Komárom-Esztergom és Veszprém megyékben található hét borvidék tizenegy körzetében.
A Nemzeti Bormarketing Program támogatásával tízezer példányban készült kiadvány népszerűsítésében partner a Magyar Turizmus Zrt. Regionális Marketingigazgatósága és a régió Tourinform irodái is. A nyomtatott megjelenést kiegészíti az internetes elérhetőség, így a kalauzban megjelenő adatok akár belföldön, akár az ország határain túl bárki számára könnyen elérhetőek. A www.kiralyiregio.hu oldalon többféle formátumban letölthető a könyv: pdf, 3D - „lapozgatható”, és kereshető adatbázissal.