A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara és Veszprém városa közös szervezésben 2011. december 2-án rendezi meg a „Fiatal generációk egy történelmi városban - a városmarketing kihívásai” című konferenciát Veszprémben a kar Egyetem utcai „A” épületében.
A konferencia célja, hogy a fiatal, új (Y, Z) generációra vonatkozó primer kutatási eredményekkel, esettanulmányokkal, közös tapasztalatcserével segítse a kutatók, oktatók, ifjúsági területen dolgozó szakemberek munkáját, s végső soron hozzájáruljon a Veszprémre vonatkozó városmarketing stratégia kidolgozásához. A 2-ai konferenciát követően másnap fakultatív programként bemutatják Veszprém új fejlesztéseit (Veszprémi Állatkert, Szaléziánum – Érsekségi Turisztikai Központ, Séd-völgyi sétaút), melyek kifejezetten építenek az ifjúsági szegmensre.
A konferencia meghívója itt olvasható.