Az új, kibővített központi ügyfélszolgálatot bemutató sajtótájékoztatón dr. Temesvári Balázs vezérigazgató kifejtette: a Kistó utcai ügyfélszolgálat megszűnt, tevékenységét a fűtőműnél található központi ügyfélszolgálat vette át. A VKSZ célja, hogy közelebb vigye szolgáltatásait a fogyasztókhoz, a Haszkovó utcai telephely tömegközlekedéssel is jól megközelíthető. Hosszabb távon azt tervezik, hogy a következő években Veszprém belvárosában egy nagyobb ügyfélterű ügyfélszolgálatot hoznak létre.
Dr. Vikman László stratégiai igazgató hozzátette: a nyár végéig a VKSZ Zrt portfóliójába tartozó összes szolgáltatást integrálják az ügyfélszolgálat tevékenységébe, így a fogyasztók minden ügyüket egy helyen intézhetik majd. A cél, hogy ügyfélbarát, a fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelő egyablakos, koncentrált és dokumentált működést valósítsanak meg.
Dr. Kizlinger András, az egységes ügyfélszolgálat osztályvezetője a helyszín előnyeként nevezte meg a könnyű megközelíthetőséget, hiszen a tömegközlekedés szempontjából frekventált helyen található, emellett parkolóhelyekkel is állnak az ügyfelek rendelkezésére.
A költözés következményeként ezentúl a Haszkovó utcai ügyfélszolgálaton igényelhetők a hulladékedények és zsákok is, illetve a díjhátralékokkal kapcsolatos ügyintézés is itt intézhető.