Kovács Zoltán, a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának dékánja azzal kezdte beszédét, hogy kihangsúlyozta a példás együttműködést a Generali és az egyetem közt és örömét fejezte ki, amiért a biztosítótársaság ilyen aktívan részt vállal az egyetemisták képzésében.
Többek között ez a részvállalás valósult meg a Tímár László Esettanulmányi verseny során is, ahol a Generali mind anyagilag, mind szellemileg (a cég képviselői részt vettek a zsűrizésben, vagy a cég által kidolgozott esetet kellett a hallgatóknak megoldani) támogatta az esemény lebonyolítását. A verseny mintegy húsz 4-5 főből álló csapatnak adja meg a lehetőséget a megmérettetésre.
Bacskai Sándor, a Generali Biztosító régióigazgatója kiemelte az Y generáció megszólításának fontosságát. Jobb helyet pedig keresve sem találni egy egyetemnél, ahol a diákok motiváltak, ambiciózusak és tudásra szomjaznak. Nem titkolt célja a cégnek, hogy ne csak szponzorként, de munkaadóként is jelen legyen az egyetemen. A világ rohamos fejlődése és a technológiai változások, melyek szinte teljesen átrendezik a fogyasztói kultúrát, szintén elengedhetetlenné teszik a fiatal generáció megszólítását.
Schuszter Pétertől, a Generali Alapkezelő vezérigazgatójától tudtuk meg, hogy most indítanak el egy tizennyolc hónapos ösztöndíjprogramot. A pályázatot elnyert hallgatónak lehetősége nyílna a cég számos európai bázisát meglátogatni és különböző kutatásokat végezni. Megemlítette még a vezetői utánpótlási programot, amely változatos projekteket és mindig új kihívásokat kínál, azonban kellő kitartást és ambíciót igényel.
A Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak arra is van módjuk, hogy szakdolgozatukat a Generalinál írják meg, ehhez biztosítja a társaság az érdekes és naprakész témát, továbbá a kellő információt és háttéranyagot.