A játék február 1-jétől a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság hivatalos Facebook-oldalán érhető el két héten keresztül, a berendezések értéke egyenként 10 ezer forint.
Csak 2016 januárjában hetven alkalommal riasztották a tűzoltókat a mérgező gáz miatt, csaknem ötvenen szenvedtek valamilyen mértékű mérgezést, öt emberen pedig már nem lehetett segíteni. A katasztrófavédelem Országos Tűzmegelőzési Bizottsága az egyik legfontosabb feladatának tekinti a szén-monoxid-mérgezéses esetek számának a visszaszorítását és az emberek széles körű tájékoztatását ebben a témakörben.
Az érzékelőket azok nyerhetik el, akik a különböző feladatokat a legjobban teljesítik. Február 1-jétől 14 napon keresztül napi 14 érzékelő talál gazdára, a játék utolsó napján pedig 18 érzékelőt lehet megnyerni.
Szabályok
A profil a facebook.com/bmokf.hivatalos címen érhető el. Február 1-jétől 14-ig napi rendszerességgel reggel 8:30-kor egy arra a napra vonatkozó feladatot tesznek közzé a Facebook-profilon, amelyre a megfejtéseket aznap éjfélig lehet privát üzenetben megküldeni. A profilon való posztolás helyes megfejtés esetén sem értékelhető, csak a privát üzenetben megküldött megfejtést tudják értékelni. Minden nap 14 szén-monoxid-érzékelőt lehet megnyerni, a játék utolsó napján, február 14-én pedig 18 készüléket.
Minden egyes feladatnál a kreativitást, a feladat kiírásának való megfelelést és a megfejtések helyességét értékelik. Azonos vagy közel megegyező tartalmú megfejtések esetén az nyer, aki a megoldást hamarabb elküldte. Ha valamelyik napon nem érkezett be elegendő értékelhető megfejtés, akkor az aznap megmaradt érzékelőket a következő napi feladat során lehet megnyerni. Az oldal szellemiségével ellentétes tartalmat megosztókat kizárják a játékból. A játékban a Belügyminisztérium és a hivatásos katasztrófavédelmi szervezet állományának munkatársai, valamint a velük egy háztartásban élők nem vehetnek részt. A válaszok, megfejtések kiértékelése február 14-e után történik meg, ezt követi a nyertesek kihirdetése és az érzékelők kiosztása.
A játékon résztvevő hozzájárul ahhoz, hogy a katasztrófavédelem a megosztott tartalmat esetleg felhasználja.