A két marketing versenyre 8 dunántúli középiskolából összesen 80 diák jelentkezett. A marketing verseny mindkét alkalommal két fordulóban zajlott. Az első fordulóban a marketinggyár termékeivel, a marketing szakma érdekességeivel foglalkozó kérdéseket kaptak a csapatok. A második – marketing tervezés - fordulóban a csapatok kaptak egy megbízást, amelyet ki kellett dolgozniuk, s a megoldást prezentálniuk. Március 8-án a versenyzők azt a feladatot kapták, hogy értékeljék a PE-GTK és versenytársaik online jelenlétét, marketingaktivitását, s egy prezentáció keretében mutassák be elemzéseiket, javaslataikat. A március 30-i versenyen a Balatoni Hajózási Zrt. azzal „bízta meg” a csapatokat, hogy segítsenek megszervezni a cég megjelenését a 2017. évi budapesti Utazás Kiállításon. A Kar oktatói a felmerülő szakmai kérdésekben és problémákban nyújtottak segítséget a kidolgozás ideje alatt. A versenyzők mindkét alkalommal nagyon izgalmasnak és hasznosnak találták a feladatokat, s igazán színvonalas megoldások születtek.
Versenyeredmények – 2016. március 8.
Az első – marketing teszt – forduló nyertese az esztergomi TSZC Balassa Bálint Gazdasági Szakközépiskola és Szakiskola „Kreatívok” nevű csapata lett, melynek tagjai Csaba Villő, Fieszl Máté, Simig László és Szépvölgyi Arnold voltak.
A második – marketing tervezés – forduló győztes csapata a várpalotai Thuri György Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola diákjaiból álló „Kve-Store” lett, melynek tagjai Magasmarti Karina Lúcia, Csete Dezső, Rémai Martin és Sági István voltak.
Az I. Marketing Challenge Day abszolút első helyezését az összesített eredmények alapján a Székesfehérvári Szakképzési Centrum I. István Középiskolájának „Gubertusz” nevű csapata szerezte meg, melynek tagjai Márki Violetta, Ródenbücher Nikoletta, Mayer Dominik és Szolnoki Attila voltak.
Versenyeredmények – 2016. március 30.
Az első – marketing teszt – forduló nyertese a Lóczy Lajos Gimnázium és Két Tanítási Nyelvű Idegenforgalmi Szakközépiskola „Marketkings” nevű csapata lett, melynek tagjai Bárányos Mátyás, Gerencsér Márton, Rakk Laura és Szabó Kitti voltak.
A második – marketing tervezés – fordulót a Győri Szolgáltatási SZC Krúdy Gyula Gimnáziuma, Két Tanítási Nyelvű Középiskolája, Idegenforgalmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskolája „Arrabona” nevű csapata nyerte meg. Tagjai: Kelemen Szilvia, Kiss Katalin, Martinkó Richárd.
A II. Marketing Challenge Day abszolút első helyezését az összesített eredmények alapján a Lóczy Lajos Gimnázium és Két Tanítási Nyelvű Idegenforgalmi Szakközépiskola „Reklányok” csapata érdemelte ki, melynek tagjai: Berki Kitti, Csomai Bettina, Homonnay Csenge és Pálinkás Georgina voltak.