Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2024. november 25. Katalin
Veszprém
10°C
2024. november 25. Katalin
Veszprém
10°C

A reklám nem pénzkidobás, hanem megtérülő befektetés

2017. február 1. 16:19
Aki azt mondja, egy jó terméket nem kell reklámozni, nagyon téved mert a jó reklám valódi hatást ér el. Kulcsfontosságú eszköz ahhoz, hogy megismertessük a fogyasztóval. A termék önmagában csak az, ami: termék. A reklámmal együtt viszont már kiemelkedik a többi közül.

Ha magamból indulok ki, és szeretnék megvásárolni egy terméket (legyen ez ruha, cipő, élelmiszer,illatszer…) és több lehetőségem van választani, biztosan amellé teszem le a voksomat amelyiket láttam már valahol. Így hatnak az üzenetek az agyunkban. Lehet, hogy abban a pillanatban „észre sem veszem”, de az agyam megjegyzi.

Tudni kell, mit akarunk elérni, kit akarunk megszólítani, milyen eszközökkel – és már meg is született a reklám valósága, az a pozíció, ahova termékünket (vagy legyen az bármi) elhelyeztük. Innentől kezdve már csak meg kell találni a megfelelő csatornákat.

Célszerű olyan ügynökséget választani, mely több felületet tud kínálni, hogy személyre szabva, az igényeinket figyelembe véve megtalálhassuk a profilunkhoz leginkább illő csatornát. Előnye még, hogy csomagokat tudunk létrehozni, mely lehetővé teszi, hogy kedvezőbb költégvetéssel egyszerre több helyen tudjunk jelen lenni.

Ma már egyre kevésbe elég a hagyományos reklámozás, ennél több kell. Nem csak azért érdemes sok felületen jelen lenni, mert ez a trendi, hanem így érhetjük el azt, hogy márkánk ez emberek életének részévé váljon, a maga komplexitásában - mégis egyszerű módon - a látványnál többet nyújtson a fogyasztó számára.

Szelle Dóra
PR manager
Bakony -Balaton Média Kft
szelle.dori@bakonybalaton.hu
06 30 779-8890

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.