Ha magamból indulok ki, és szeretnék megvásárolni egy terméket (legyen ez ruha, cipő, élelmiszer,illatszer…) és több lehetőségem van választani, biztosan amellé teszem le a voksomat amelyiket láttam már valahol. Így hatnak az üzenetek az agyunkban. Lehet, hogy abban a pillanatban „észre sem veszem”, de az agyam megjegyzi.
Tudni kell, mit akarunk elérni, kit akarunk megszólítani, milyen eszközökkel – és már meg is született a reklám valósága, az a pozíció, ahova termékünket (vagy legyen az bármi) elhelyeztük. Innentől kezdve már csak meg kell találni a megfelelő csatornákat.
Célszerű olyan ügynökséget választani, mely több felületet tud kínálni, hogy személyre szabva, az igényeinket figyelembe véve megtalálhassuk a profilunkhoz leginkább illő csatornát. Előnye még, hogy csomagokat tudunk létrehozni, mely lehetővé teszi, hogy kedvezőbb költégvetéssel egyszerre több helyen tudjunk jelen lenni.
Ma már egyre kevésbe elég a hagyományos reklámozás, ennél több kell. Nem csak azért érdemes sok felületen jelen lenni, mert ez a trendi, hanem így érhetjük el azt, hogy márkánk ez emberek életének részévé váljon, a maga komplexitásában - mégis egyszerű módon - a látványnál többet nyújtson a fogyasztó számára.
Szelle Dóra
PR manager
Bakony -Balaton Média Kft
szelle.dori@bakonybalaton.hu
06 30 779-8890