Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. december 5. Vilma
Veszprém
7°C
2025. december 5. Vilma
Veszprém
7°C

Marketingben mérték össze tudásukat a középiskolások

2018. április 18. 13:08
A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara 2018. április 6-án ismét megrendezte nagy sikerű Marketing Challenge Day nevű marketing versenyét középiskolások számára Veszprémben.

A versenyre rekordszámú csapat jelentkezett: 13 iskolából összesen 57 csapat fogadta el a kihívást. A helyszíni fordulót egy online előválogató előzte meg, amelyből az első 10 csapat jutott tovább a veszprémi versenyre, amely két fordulóban zajlott. Az első fordulóban marketinggel kapcsolatos tesztet töltöttek ki a csapatok. A kérdések a marketinggyár termékeivel és a marketing szakma érdekességeivel foglalkoztak. A második fordulóban a csapatok azt a megbízást kapták, hogy szervezzenek egy marketing témájú tábort középiskolásoknak, s egy prezentáció keretében mutassák be javaslataikat. A Kar marketing oktatói a felmerülő szakmai kérdésekben és problémákban nyújtottak segítséget a kidolgozás ideje alatt.

A verseny végeredménye:

1. helyezett: a Veszprémi SZC Közgazdasági és Közigazgatási Szakgimnázium “Reklámarcok”csapata, melynek tagjai Heizler Ivett, Molnár Dóra és Szabó Bernadett

2. helyezett: a várpalotai Thuri György Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola “Thuricatdolls”csapata, melynek tagjai Kutasi Nikolett, Lozsi Anna, Pencz Dóra és Szalai Fanni

3. helyezett: a Győri Szolgáltatási SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági és Ügyviteli Szakgimnáziumának “PIMP” csapata, melynek tagjai Kovács Boldizsár, Nisóczi Botond és Tupi Bence

Különdíj: a HSZC Boros Sámuel Szakgimnáziuma és Szakközépiskolájának “Defterdárok”csapata, melynek tagjai Faur Kata Emese, Sarkadi-Nagy Petra és Sipos Réka

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.