A BIX Legjobb Ügyfélélmény Díj egyik legnagyobb előnye, hogy a megrendelők elégedettségéért végzett kemény és állhatatos munkát segít megvilágítani és láthatóvá tenni. Ebből a bejegyzésből megtudhatod, miként segít a díj megmutatni a piacnak azokat a gyártókat, kereskedőket és szolgáltatókat, akik nemcsak fontosnak tartják az ügyfelek elégedettségét, de hajlandóak tenni is érte.
Ahol tudatos és folyamatos az ügyfelek elégedettségének mérése, ott bizonyítottan megjelenik a siker
Ha csak 10%-kal is, de többet teszünk egy kliens boldogságáért, annál olcsóbb, egyszerűbb és hatékonyabb reklámra egyszerűen nincs is szükségünk. Hiszen az az ügyfél, aki a vártnál magasabb értéket kapott tőled a pénzéért cserébe, a jó híredet terjeszteni fogja a nagyvilágban.
Folyamatos ügyfél-elégedettség méréssel a munkatársak is sokkal tudatosabban fognak bánni a kliensekkel, ez a fajta konzisztens gondolkodás pedig fejlettebb vállalati kultúrát, stabilitást és még több pozitív visszajelzést fog eredményezni a cégedben.
Ha pedig még egy professzionális rendszer is a kezedre játszik ebben a folyamatban, emellett mindezt publikálja is az interneten, akkor egyszerűen megállíthatatlan lesz a növekedés.
A BIX Legjobb Ügyfélélmény Díj feltételei
A nevezéshez szükség van aktív BIX előfizetésre, valamint a nevezési űrlap kitöltésére. Kizárólag olyan Magyarországon bejegyzett vállalkozás vagy jogi személy jelentkezhet a díjra, akire vagy amire jellemző az etikus és korrekt üzleti magatartás.
A NAV rendszerében bármiféle negatív információ, a látható adóelkerülés vagy offshore működés, a Google ellenőrzés során tapasztalt kétes státusz, illetve az olyan üzletileg nem megalapozott tevékenységek, mint a kizárólag az állami megrendelésekből származó bevételek, vagy a piramisjáték egyaránt kizárást jelentenek a díjra nevezettek köréből.
Különdíjak és egyéb elismerések
Májustól minden egyes hónap 10-én online formában különdíjat kap minden egyes kategóriában a TOP 3 helyezett, a legjobb kiszolgálást nyújtó, a legjobb ár/érték aránnyal dolgozó és a vártnál többet adó pályázó is.
Május 30-án, a Bizalom Nap keretei között kerül elismerésre szintén minden egyes kategóriában a legjobb kiszolgálást nyújtó, a legjobb ár/érték arányt magáénak tudható és az elvártnál magasabb értéket adó cég is.
De a BIX Legjobb Ügyfélélmény Díj kapcsán az értékelők között is kisorsolásra kerülnek olyan értékes nyeremények, mint például egy tablet, egy wellness hétvége vagy egy csapatépítő vitorlázás.