"A közmédia büszke arra, hogy általa milliók szurkolhattak a magyar válogatott történelmi sikereinek" - írták.
A tájékoztatás szerint újabb rekordot döntött az M4 Sport a televíziós nézettségi mérésekben. "A magyar válogatott jó szereplése és a hazai futball-láz" soha nem látott szintre emelte a közmédia nézettségét - tették hozzá.
A franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság szombati játéknapján, az F csoport második fordulójában a magyar válogatott 1-1-es döntetlent játszott az izlandi csapattal. A mérkőzés alatt 56,6 százalékos közönségarányt ért el az M4 Sport, a 18-49 éves férfi tévénézők pedig 73,7 százalékos arányban választották a csatornát - közölte az MTVA.
Az adatok "trendszerűen is emelkednek": míg az Ausztria-Magyarország mérkőzésnek mintegy 1,7 milliós nézettsége volt, az Izland-Magyarország találkozónak már majdnem 2 milliós. Elért közönségben az előbbi több mint 2,8 millió embert jelentett, míg az utóbbi 2,9 milliónál is többet, és ezekben az adatokban nincsenek benne a hazai nyilvános vetítések, amelyeken "több tízezernyi magyar drukkol".
A közmédia online portfóliójának napi elérése az egy héttel ezelőtti 200 ezerről vasárnapra 300 ezerre nőtt, az Izland-Magyarország mérkőzést 66 ezren figyelték online.
A nézettségi adatok külön érdekessége, hogy az M4 Sporton adott más találkozók, valamint a meccseket felvezető, majd értékelő műsorok is kiemelkedő nézettséggel futnak. Az F csoport minden eddig lejátszott mérkőzése egymillió feletti nézettséget ért el - tették hozzá.
Rendkívül jól teljesít az online m4sport.hu, valamint az M4 Sport mobiltelefonos alkalmazása is - írták. Az m4sport.hu stabilan őrzi pozícióját a leglátogatottabb magyar sportportálok között. Szintén kiemelkedően teljesít az M4 Sport mobilapplikációja, amelyet több ezren töltöttek le eddig, és amely olyan másodképernyős tartalmakat kínál felhasználóinak, mint amilyenekből az M4 Sport kommentátorai is dolgoznak - olvasható a közleményben.