Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Hatékony e-mail marketing

2019. október 14. 12:58

Manapság már a webáruház nyitáshoz nem szükséges IT-szakembernek lenni, hiszen a hatékony rendszerek segítségével egyszerűen és rövid idő alatt létrehozható mindenki számára a kívánt áruház. A webáruház elkészítése fontos, azonban még nem elegendő a valóban sikeres vállalkozáshoz, hiszen már a marketing tevékenységek minőségén múlik minden. A látogatószerzés a legfontosabb célja az online marketingnek, mivel forgalom nélkül nincs értékesítés. 

Az e-mail marketing előnyei

Habár az e-mail marketinget és a hírlevelek használatát a marketingesek egy része már a múlt eszközeinek tekinti, de ez nem feltétlenül igaz. Az e-mail marketing temetése főleg a GDPR törvény hatályba kerülésének időpontjában kezdődött. A GDPR ugyanis nagyon szigorú feltételeket szabott meg a felhasználók adatainak szakszerű kezelésére. Éppen emiatt számos webáruház tulajdonos megijedt és elvetette az e-mail marketing használatát. 

Kiemelten fontos leszögezni, hogy az e-mail marketing azonban nem csak a hírlevelek kiküldésére szolgál. A termékajánlások mellett kiválóan alkalmazható az ügyfelekkel való kapcsolattartásra és a valódi értéket tartalmazó tudás megosztására egyaránt. Az ügyfelek és vásárlók számára hasznosnak tartott anyagokat ugyanis nagy hatékonysággal lehet eljuttatni számukra e-mail marketing segítségével.

Kijelenthető tehát, hogy az e-mail küldések költséghatékony, de megfelelő eredményeket hozó kommunikációnak számítanak. 

A személyre szabottság a legfontosabb tényező

Az email marketing sikere teljes mértékben azon múlik, hogy milyen tartalmakat közvetít a webáruház tulajdonos az ügyfelei, vásárlói felé. A lényeg, hogy az ügyfelek számára kizárólag olyan tartalmakat és információkat szabad küldeni, amelyek iránt valóban érdeklődhetnek. A személyre szabott tartalomgyártás jelentősen növeli az értékesítések számát, illetve kitűnően építi a vállakozáshoz tartozó brandet.

Sajnos az online vállalkozók többsége teljes mértékben kihagyja az A/B tesztelés folyamatát, illetve egyszerre ömleszti ugyanazt a tartalmat az összes feliratkozó irányába. Az irreleváns tartalmak kiküldése nagyon hamar a feliratkozók jelentős számának elvesztéséhez vezethet, ezért célszerű odafigyelni, hogy kinek mi kerül a postafiókjába. 

A helyesen megfogalmazott e-mailek és a bennük található releváns, tényleges értéket nyújtó tartalmak nagymértékben képesek növelni az átkattintási arányt. A meglévő ügyfelek így jóval nagyobb valószínűséggel fognak vásárolni, hiszen érzékelik, hogy az adott webáruháztól kizárólag minőséget kapnak. Az UnasShop webáruház szolgáltatásával az e-mail marketing munkák szakszerű elvégzése is egyszerűen kezelhető, felhasználóbarát felületet biztosít a vállalkozók számára. 

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.