Stabil alapokon kell állnia a városüzemeltetésnek és erős veszprémi közösségi kapcsolatokra van szükség a jövőben-mondta nemrég Hegedűs Barbara alpolgármester egy péntek délelőtti sajtótájékoztatón. Kitért arra is, hogy a város egyik fontos stratégiai partnere az a VKSZ Zrt., amely többek közt a hulladékgazdálkodásért, a parkolási rendszer üzemeltetéséért, a távhőszolgáltatásért, és a vásárcsarnokért is felel. Akkor az is elhangzott, de talán kevés publicitást kapott az az információ, hogy ezen szolgáltatások jobbításáért a szolgáltató egy internetes kérdőív-csokrot indított, hogy a veszprémiek javasoljanak vagy épp kritizáljanak.
„A VKSZ Zrt. és a VHK Nonprofit Kft. mindennapi munkáját, szolgáltatásait úgy kívánja végezni, hogy – időben előrehaladva - minél nagyobb mértékben érdemelje ki az Ön megelégedését”- írják a hivatalos honlapjukon, ahol témakörökre bontva lehet választani, hogy milyen témában pontoznánk, vagy írnánk egészen 2020. február 29-ig.
A lehetőség tehát megvan arra, hogy erősebb formát öltsön a kritika és javaslat. De nem itt a cikk alatt vagy Facebookon, hanem a hivatalos honlapon. A kérdőívet azért is érdemes kitölteni, hiszen egy tabletet vagy egy éves parkolóbérletet lehet nyerni.
A kérdőívekben egyebek mellett olyan kérdések is szerepelnek mint, hogy „mennyire elégedett a mobiltelefonos parkolással”, „mennyire elégedett a társasház belső fűtési rendszerének javításával” vagy a „hulladékgyűjtő telephely nyújtotta szolgáltatással”, vagy „mennyire elégedett a lomtalanítással?”
Az egyes kérdőívek végén további észrevételeket és megjegyzéseket is íratunk a cég felé. Szóval ha javasolna, vagy kritizálna, itt az idő!
Címlapfotó: Pixabay