A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Közigazgatási Iroda Iktató Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Betöltendő munkakör: ügyviteli alkalmazott (határozatlan idejű kinevezéssel)
Ellátandó feladatok:
- papíralapú postai küldemények kezelése;
- ügyiratok iktatása, irattár működtetése, irattári anyagok kezelése;
- az érkező iratok számítógépes rendszerbe történő bedolgozása, iratok digitalizálása;
- határidők nyilvántartása;
- postai online felület (Epostakönyv) kezelése.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- magyar állampolgárság
- iskolai végzettség: legalább középszintű szakképesítés
- egészségügyi alkalmasság
- MS Office programok felhasználószintű ismerete (Word, Excel)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Közszolgálati Szabályzat alapján
A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány másolata
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. február 21.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Csoportjához (8200 Veszprém, Óváros tér 9.) kell benyújtani.
A pályázatok 2020. február 26-ig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely 2020. március 01-től tölthető be.