Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2024. május 19. Ivó, Milán
Veszprém
17°C
2024. május 19. Ivó, Milán
Veszprém
17°C

Milyen a nyerő hosszú távú hirdetési stratégia?

2020. április 21. 8:44

A hirdetési piacon akár egy véletlenül jól sikerült reklámmal is lehet csatában győzedelmeskedni, a háborút azonban csak egy jó stratégiával lehet megnyerni. Ez egy kíméletlen verseny, ahol nagyon nagy pénzek forognak kockán, a legtöbben nem beszélnek arról, hogy csak az viheti a prímet, aki a legtöbbet tudja elkölteni egy új vevő megszerzésére. Ezt a témát boncolgatjuk ebben a cikkben.

Mi az olcsó és mi a drága, ha egy vevő megszerzéséről beszélünk?

100, 200 vagy 1000 forint? Gyakorlatilag mindegy. Nyilvánvalóan nem az a cél, hogy minél drágábban szerezzünk feliratkozókat vagy vevőket, a lényeg, hogy az elköltött összeg megtérüljön, és meg is fog térülni, ha nem egy hirdetésre koncentrálunk, hanem egy jól kidolgozott stratégiával következetesen megyünk a cél felé. Ha például a sportolókat nézzük, az olimpiai aranyat nem az olimpián nyerik meg, négy évnyi kemény munka van mögötte. 

Egy vállalkozásnál a siker záloga maga a vállalkozás rendbetétele, bármely marketing stratégia csak akkor lehet eredményes, ha a vállalkozás rendben van. Egy jó online marketing cég, mint például a Klikkmarketing, abban segít, hogy egy vállalkozás kihozza magából a maximumot, ott és akkor, ahol és amikor szükséges.

Milyen ismérvei vannak egy jól működő vállalkozásnak?

A teljesség igénye nélkül felsoroljuk a legfontosabbakat:

  • Van egy jó terméke vagy szolgáltatása
  • Van igény a termékekre/szolgáltatásokra
  • A termékek/szolgáltatások ára megfelel a piac igényeinek
  • A vállalkozás hosszú távon is képes a piaci igények kielégítésére
  • Van megalapozott marketingstratégiája, és a megvalósításhoz szükséges erőforrások is rendelkezésre állnak

Ha mindez megvan, akkor a vállalkozás képes lesz kihozni magából a maximumot, ha pedig ezt elérte, gondolkodhat azon, hogy milyen irányban terjeszkedjen, hogyan növekedjen tovább.

Mire van tehát szükség a nyeréshez?

Egy jól megtervezett és felépített weboldal képes arra, hogy látogatókat és vevőket szerezzen. Ez nem a honlap kinézetén fog múlni, bár ez is fontos, hanem a honlap mögött meghúzódó értékesítési folyamatok milyenségén. Ma már a kíméletlen verseny eredményeképpen nem elég egy automatizált rendelési rendszert összekattintgatni, különböző kész sablonelemekből egy weboldalt összetákolni. Meg kell tervezni és fel kell építeni egy vásárlói élményútvonal-rendszert és következetesen végig kell vinni az érdeklődőket ezen az úton.

Ha ez megvan, akkor ahhoz már hozzá lehet illeszteni a Google Ads, Facebook, Instagram vagy más hirdetéseket, nagyobb összegeket is be lehet fektetni ezekbe, mert meg fogja érni. Nem kell majd azt nézegetni, hogy mennyibe került egy vevő megszerzése, lényeg, hogy több bevételt termeljen, mint amennyit rá kell költeni. Minden hirdetési platformon egyre drágábban lehet csak vevőket szerezni, tehát az fogja a versenyt megnyerni, akinek még az ilyen magas hirdetési költségek mellett is megéri ebbe fektetni.
 

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.