Ha valaki azt mondta volna 2019-ben, hogy 2020-ban az egyik legkelendőbb árucikk a kézfertőtlenítő lesz, akkor sokan biztos kinevették volna. Pedig mégis ez a helyzet. A Covid-19, azaz a koronavírus globális hatását 2020-ban érezhette meg a világ. A vírus gyorsan átírt sok mindent, beleértve a prioritásainkat és vásárlási szokásainkat is. Olyan, eddig kevésbé keresett termékek kerültek előtérbe, mint a különböző fertőtlenítőszerek vagy a szájmaszkok. És ha valaki azt gondolja, hogy ez a hullám már lecsengett, hát nagyon téved.
Egy életre megtanulhattuk
Amikor 2020 tavaszán Magyarországon is berobbant a koronavírus-járvány, pillanatok alatt kapkodtak el minden létező vírust ölő fertőtlenítőszert. Legyen szó akár felületfertőtlenítőről, akár kézfertőtlenítőről. Persze aztán szinte mindenki mindent fújt, kent, nyomott a kezére, csak ölje a vírust. Később aztán, ahogy egyre jobban utolérték magukat a gyártók, illetve beléptek új gyártók is a piacra, normalizálódott a helyzet.
A legjobban a kézfertőtlenítő gélek mentek, és mennek a mai napig is. Ezek magas alkoholtartalmú, vízmentesen használható termékek, melyeket nagyon szeretnek az emberek, épp az egyszerű használatuk miatt. A koronavírus egy életre megtanította az embereknek, hogy fontos a fertőtlenítés. Sokan emiatt a vírus miatt szerezték be első kézfertőtlenítőjüket, de a jövőben (a koronavírus után is) garantáltan használni fogják. Illetve már az is látható, hogy az eredeti reményeinkkel szemben hosszabb időre kell berendezkedni a koronavírusos életre.
Legyen saját kézfertőtlenítője!
Mivel hosszú távra kell készülni, és az emberek is átérzik végre a kézfertőtlenítés fontosságát, kiváló üzleti alkalom ez a piacra lépéshez. Mondhatni bejáratott piac várja az új belépőket, akár online értékesítéssel is, így a disztribúció is könnyebben megoldható.
Kell egy kiváló termék. Egy mennyei illattal és egy jó csomagolással máris ki lehet tűnni. A design különösen fontos, sok esetben nem is maga a termék, hanem a design az, ami elad. Épp ezért kifejezetten fontos, hogy jól válasszon csomagolást. És itt nem csak a címkére, de magára a flakonra és az adagolópumpára is gondolok.
Lehet, nem is gondolná, de a minőségi adagolópumpának óriási szerepe van. Az lesz a kézfertőtlenítő géles flakon azon része, amit a legtöbbször lát a vásárló, amikor kinyomja a kézfertőtlenítőt. Épp ezért jól kell kinéznie, illeszkednie kell a flakonhoz, a címkéhez és az összképbe. Ha több típusból választana, széles választékért keresse az Allinpackaging.hu-t. Náluk rengeteg típus és szín megtalálható, sőt kis és nagy tételben is lehet tőlük rendelni.
A tapasztalatokra később is építhet
Bár most a kézfertőtlenítőkről írtam, de tekintsen erre első állomásként. Most ebbe érdemes beszállni. Viszont a tapasztalatokat később teljes termékpaletta kialakításához is fel tudja majd használni. Gondolkozzon hosszú távon!