A V-Busz 2019-es indulása óta immáron a negyedik helyszínre költözött az ügyfélszolgálata, a mostani viszont véglegesnek látszik, hiszen megfelel azoknak az elvárásoknak, amelyeket a közösségi közlekedésért felelős cég támasztott ügyfélszolgálatával szemben.
A Városháza, a Mártírok úti iroda, valamint a vásárcsarnok után a Kereszt utca 9-ben lévő irodaépületbe költöztették át a V-Busz ügyfélszolgálatát. Januártól ide jöhetnek azok, akik személyesen szeretnék megvásárolni valamelyik jegy- vagy bérlettípust, esetleg véleményüket személyesen juttatnák el a cég vezetéséhez, menetrend információt kérhetnek, de panasztételre is van lehetőség.
Ottjártunkkor az ügyfélszolgálat munkatársai összegezték portálunknak azokat az előnyöket, amelyekkel ez az új iroda jár. Ezek alapján a fő szempontok, amelyek a költözés mellett szóltak a
- központi elhelyezkedés
- kulturált környezet
- fogadóhelyiség, ahol le tudnak ülni az ügyfelek.
Ez utóbbi az egyik legnagyobb előnye az ügyfélszolgálatnak a nyugdíjas ügyfelek szerint, akik jelentős részét adják az utazóközönségnek.
A legtöbben a csak az ügyfélszolgálaton megváltható speciális bérlettípusok miatt keresik fel az irodát. A V-Busz által árult 19 díjtermék közül – amelyekben a vonaljegy mellett különböző konstrukcióban megváltható félhavi, havi és negyedéves bérletek is szerepelnek – összesen három olyan szerepel, amelyeket csak személyesen az ügyfélszolgálaton lehet megvásárolni. Ezek a kisgyermekes havi bérlet, nyugdíjas negyedéves bérlet és a csatlakozó havi bérlet. A három bérleten kívül egyébként az összes többi utazásra feljogosító jegyet, vagy bérletet is árulják az ügyfélszolgálaton, bár ezek többsége beszerezhető az automatákból, vagy mobiljegy alkalmazásban.
A V-Busz egyébként folyamatos fejlesztéseket végez a jegyek és bérletek digitalizációjában. A város több pontján automatákat szereltek fel, tavaly pedig élesítették a már említett mobiltelefonos alkalmazást, amivel akár otthonról, vagy a buszmegállóból is egyszerűen megvásárolhatja bárki a jegyet.
Viszont például a nyugdíjasok számára ez a megoldás még idegen, mivel inkább a személyes ügyintézést, valamint a papír alapú jegyeket preferálják, az ügyfélszolgálat hétköznapokon változatlan időben működik a jövőben is.