2021. március 6.
//
Leonóra névnap

Villámlátogatás a V-Busz ügyfélszolgálatán

Félszáz ügyfél naponta, 20 különböző díjtermék és a legváltozatosabb kérdések. Meglátogattuk a január óta új helyen működő V-Busz ügyfélszolgálatot.

A V-Busz 2019-es indulása óta immáron a negyedik helyszínre költözött az ügyfélszolgálata, a mostani viszont véglegesnek látszik, hiszen megfelel azoknak az elvárásoknak, amelyeket a közösségi közlekedésért felelős cég támasztott ügyfélszolgálatával szemben.

A Városháza, a Mártírok úti iroda, valamint a vásárcsarnok után a Kereszt utca 9-ben lévő irodaépületbe költöztették át a V-Busz ügyfélszolgálatát. Januártól ide jöhetnek azok, akik személyesen szeretnék megvásárolni valamelyik jegy- vagy bérlettípust, esetleg véleményüket személyesen juttatnák el a cég vezetéséhez, menetrend információt kérhetnek, de panasztételre is van lehetőség.

Ottjártunkkor az ügyfélszolgálat munkatársai összegezték portálunknak azokat az előnyöket, amelyekkel ez az új iroda jár. Ezek alapján a fő szempontok, amelyek a költözés mellett szóltak a

  • központi elhelyezkedés
  • kulturált környezet
  • fogadóhelyiség, ahol le tudnak ülni az ügyfelek.

Ez utóbbi az egyik legnagyobb előnye az ügyfélszolgálatnak a nyugdíjas ügyfelek szerint, akik jelentős részét adják az utazóközönségnek.

A legtöbben a csak az ügyfélszolgálaton megváltható speciális bérlettípusok miatt keresik fel az irodát. A V-Busz által árult 19 díjtermék közül – amelyekben a vonaljegy mellett különböző konstrukcióban megváltható félhavi, havi és negyedéves bérletek is szerepelnek – összesen három olyan szerepel, amelyeket csak személyesen az ügyfélszolgálaton lehet megvásárolni. Ezek a kisgyermekes havi bérlet, nyugdíjas negyedéves bérlet és a csatlakozó havi bérlet. A három bérleten kívül egyébként az összes többi utazásra feljogosító jegyet, vagy bérletet is árulják az ügyfélszolgálaton, bár ezek többsége beszerezhető az automatákból, vagy mobiljegy alkalmazásban.

A V-Busz egyébként folyamatos fejlesztéseket végez a jegyek és bérletek digitalizációjában. A város több pontján automatákat szereltek fel, tavaly pedig élesítették a már említett mobiltelefonos alkalmazást, amivel akár otthonról, vagy a buszmegállóból is egyszerűen megvásárolhatja bárki a jegyet.

Viszont például a nyugdíjasok számára ez a megoldás még idegen, mivel inkább a személyes ügyintézést, valamint a papír alapú jegyeket preferálják, az ügyfélszolgálat hétköznapokon változatlan időben működik a jövőben is.

vehir.hu
Kovács Bálint

További cikkek

Hétfőtől tanszüneti menetrend a V-Busznál
Hétfőtől tanszüneti menetrend a V-Busznál
A közösségi közlekedésért felelős társaság közleményben jelezte, hogy hogyan változik a menetrendje hétfőtől.
Új helyen januártól a V-Busz ügyfélszolgálata
Új helyen januártól a V-Busz ügyfélszolgálata
Januártól a belváros egy másik pontján, a Kereszt utca 9. szám alatt kereshetik a közösségi közlekedés ügyfélszolgálatát.
Visszatéríti a V-Busz a drágábban megvásárolt bérletek árának különbözetét
Visszatéríti a V-Busz a drágábban megvásárolt bérletek árának különbözetét
A közösségi közlekedésért felelős cég közleményében jelezte, hogy milyen módon lehet visszaigényelni a drágábban megvásárolt bérletek árának különbözetét.
Nem emelkednek jövőre a V-busz és a gyermekétkeztetés árai, a Balaton Bútorgyár területét pedig megvásárolja a város
Nem emelkednek jövőre a V-busz és a gyermekétkeztetés árai, a Balaton Bútorgyár területét pedig megvásárolja a város
Porga Gyula polgármester az év végén több pozitív hírt is bejelentett, miután a Kormány döntött több támogatási forrás odaítéléséről is Veszprémnek.
Így közlekednek a V-Busz járatai az ünnepek alatt
Így közlekednek a V-Busz járatai az ünnepek alatt
A közösségi közlekedésért felelős cég közzétette, hogy mivel kalkuláljanak azok, akik az ünnepek alatt a lila buszokkal szeretnének utazni.