Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

A VKSZ ügyfélszolgálatain továbbra is korlátozott a személyes ügyfélfogadás

2021. április 12. 16:00 // Forrás: VKSZ Zrt

Az országos nyitás kapcsán változások álltak be a VKSZ Zrt. ügyfélszolgálatain is. A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében továbbra is elsősorban a személyes jelenlétet nélkülöző ügyintézési formákat részesítik előnyben a Haszkovó úti ügyfélszolgálaton, ellenben online időpontfoglalással, illetve előre leegyeztetett időponttal mostanra lehetőség adódik a személyes ügyfélfogadásra és a termékértékesítésre is. 
A szolgáltató kollégái mindezek mellett telefonon és elektronikus úton továbbra is segítik az ügyintézést, az Ügyfélszolgálat hivatalos nyitvatartási idejében. 

Azon ügyfelektől, akik az ügyintézés személyes formáját választják, tisztelettel azt kérik, hogy az ügyfélszolgálatra minden alkalommal egyedül érkezzenek, illetve tartsák be az előírt járványügyi szabályokat!

További információk az ügyfélszolgálatokról a linken olvashatók: https://www.vkszrt.hu/Hirek/2021-03-08/Ugyfelszolgalati-tajekoztato5

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.