Általános elképzelés, hogy a nők szeretnek szépségápolási árucikkeket vásárolni, pedig valójában ez egy részigazság, arról nem is beszélve, hogy akadnak férfiak is szép számmal, akik kifejezetten élvezik ezt az időtöltést. De mi van azokkal, akik az üzletről üzletre vándorlás és a hosszú sorok gondolatától is elfáradnak, de örömmel használnak ilyen termékeket? Ők többnyire egy olyan áruházról ábrándoznak, ahonnan kényelmesen és gyorsan beszerezhetik a szükséges dolgokat, lehetőleg egyszerre. A jó hír számukra az, hogy a MAKEUP létrehozta ezt a helyet.
Mindazok számára, akik használnak kozmetikai termékeket, az tehát nem számít újdonságnak, hogy a kedvenceikért gyakran több áruházat, üzletet is végig kell járni, és bizony az is előfordul, hogy heteket várhatnak egy áhított termék érkeztére. Ezt orvosolja a webáruház, ami világszerte évi 280 millió látogatót tudott meggyőzni arról, hogy a szépség számára nem léteznek határok: a MAKEUP 14 európai országban van jelen, és dolgozik az ügyfeleik teljes elégedettségéért, gyors kiszolgálásáért. A világ minden részéről találhatunk árucikkeket az áruház széles kínálatában, ahol az újdonságok és exkluzív termékek mellett a mindennapi higiénia kellékei, illetve az egészségügyi, gyógyászati termékek is elérhetőek. Az üzlet munkatársainak köszönhetően a hagyományos árucikkek mellett a különlegesebb, az aktuális trendeknek megfelelő darabok is megtalálhatóak, és természetesen a különféle egyéni preferenciákat sem hagyják figyelmen kívül.
Széles, folyamatosan bővülő áruválasztékával biztosítja az áruház, hogy mindenki megtalálja a számára ideális darabot: a parfümök, sminkek, kozmetikumok mellett a haj-, test-, arc- és szájápolás termékei is elérhetőek. Korosztálytól függetlenül az egész család számára kialakított speciális ajánlatok várják a vásárlókat. Így tehát a tusfürdő beszerzése akár a teljes családnak többé nem jelent több órás programot, hiszen a legkisebbektől az egyedi igényekkel rendelkező nagyobbakig mindenkinek kínál kedvére való választási lehetőséget az áruház.
Egyedi ajánlatokkal, nyereményjátékokkal, ajándékokkal és termékmintákkal hálálja meg az ügyfelek bizalmát az üzlet, aminek az online közösségi térben valóságos támogatói bázisa épült ki, ami lehetővé teszi a gyors és hatékony információszerzést a termékekről, amit a vélemények, szakértői tanácsok tesznek teljessé.