Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. december 6. Miklós
Veszprém
8°C
2025. december 6. Miklós
Veszprém
8°C

TikTok az új marketing eszközöd

2021. október 12. 9:23
A TikTok az új Instagram, vagy még jobb... A TikTok a legújabb és leggyorsabban terjedő közösségi média platform, és a Te legújabb marketing eszközöd.

A külföldön már nagy sikernek örvendő platform hazánkba is betört és az utóbbi időben már nem csak az organikus tartalmakon volt a hangsúly. Szép lassan megjelennek a hirdetők is.

Főként még az olyan nagyobb cégek hirdetéseit láthatjuk, mint az About you, Bellozzo, Burger King stb. Ugyanakkor már a kisebb márkáknak is lehetősége nyílik hirdetni és üzleti profilt indítani a felületen. Ahogy, anno a Facebook és az Instagram indulásakor, most itt is könnyedén elérhetünk organikusan és olcsó kattintás árakkal új közönséget. Épp ezért érdemes bevenni ezt az applikációt is a marketing eszközeid közé.

Legyen a te márkád is a TikTok közösség része

Az igazán sikeres TikTok marketing három részből épül fel:

  • Az organikus tartalomból, amit az üzleti profilodból tölthetsz fel
  • A fizetett hirdetésekből
  • és a TikTokkerekkel való együttműködésből 

Külön-külön is hatásosak lehetnek ezek a marketing megoldások, de ha igazán gyorsan szeretnél eredményt elérni, akkor legalább kettőt illessz be a marketing stratégiába. 

Érj el organikusan, gyorsan új célközönséget TikTokon

Az alap, amivel érdemes elindulni ha úgy döntesz, hogy belevágsz a TikTok marketingbe, hogy felépítesz egy profilt. Ebben nincs is olyan nehéz dolgod, mint gondolnád. A márkákra, cégekre szinte ugyanúgy tekintenek a TikTok közösség tagjai, mint bármely másik felhasználóra. Épp ezért nem várják el a tökéletességet. Sőt elfogadják és könnyebben elköteleződnek azok felé, akik őszintén megmutatják magukat a felületen. Ha úgy döntesz, hogy belevágsz, akkor két lehetőséged van. Létrehozhatsz egy normál, vagy egy üzleti profilt magadnak. Mi az üzleti profilt javasoljuk, hiszen annak számos előnye van marketing szempontból.

Az üzleti profil előnyei:

  • Olyan adatokat jeleníthetsz meg a cégedről, mint: 
    • weboldal url
    • telefonszám, e-mail cím
    • az applikációd letöltő linkje
  • Látni fogsz az oldaladhoz kötődő mérőszámokat és hogy hogyan teljesít a tartalmad
  • Lehetőséged lesz a kedvenc TikTokod (posztod) kitűzésére, így amíg el nem távolítod onnan, az lesz az első oldaladon látható videó. Így a felhasználók könnyen megtalálják majd

Amennyiben az üzleti profil mellett döntesz, érdemes rendszeresen posztolnod, leglább heti 4-5 alkalommal, a fizetett hirdetésektől függetlenül is, hogy fenntartsd a közönséged érdeklődését és kommunikálj velük. Ügyelj arra, hogy a tartalmad mindig eredeti legyen. Mutasd meg a céged valódi arcát. Olyan márkát teremts, ami reflektál arra a világra, közösségre, amiben te élsz. Ne gondold túl egyszerűen csak mutasd meg mit csinálsz.

A TikTokon hirdetőként is a közösség tagja lehetsz

Ha már van egy alap üzleti profilod, akkor érdemes elgondolkodni a TikTok hirdetésen is. A Facebook, Google, Pinterest és Linkedin után a TikTok is bevezette a saját hirdetési felületét, ahonnan létrehozhatjuk a kampányokat. Összességében két nagy csoportra oszthatjuk a hirdetések típusát. Ezek a Licit és Foglalás típusú hirdetések. 

Csak röviden, hogy értsd az alapokat:

A Licit típusú hirdetéseket ügynökségként egy hirdetési fiókban tudjuk létrehozni. A nyertes kreatív pedig bekerül a közönség feedjébe. A kampány struktúra három lépésből épül fel:

  1. Létrehozunk egy kampányt. Itt beállítjuk a kampány célját, nevét és költségkeretét.
  2. A kampányon belül átalakítunk hirdetés csoportokat, különböző célzásokkal. 
  3. Végül a hirdetés csoportokon belül elhelyezzük a hirdetéseket, vagyis azokat a kreatívokat, amik megjelennek majd a TikTok felületén.

A Foglalás típusú hirdetéseket a TikTok csapata hozza létre. Ahogy a neve is mutatja a TikTok felületén belül egy adott hirdetési helyet foglalhatunk le vele.  

Ilyen TikTok hirdetés kreatívval érdemes dolgozni

  • Bármelyik típusú hirdetést is választod, ahogy az organikus tartalom gyártásnál itt is törekedj az egyediségre. Ha nem tűnik fel a felhasználónak, hogy a videód hirdetés, sokkal nagyobb valószínűséggel fogja megnézni. 
  • Fontos, hogy tükrözze a kreatív a márkakoncepciód elemeit, hogy könnyen felismerjék a felhasználók, hogy a te videódat nézik. Nyugodtan inspirálódj hozzá az aktuális TikTok trendekből és formáld a saját képedre őket.
  • Ügyelj arra, hogy világos, jól célzott üzenet közvetíts. Ne legyen kétség hogy mit kell csinálni a hirdetésedben. 
  • Végül ne feledd, hogy egy kreatív 3-4 nap után kifut. Épp ezért ne gondold túl. Fogd a telefonodat és éld ki a kreativitásodat. 

Neked való a TikTok…

Legyél akár nagy- vagy kisvállalkozás tulajdonos a TikTokon helyed lehet, ha szeretnéd elsők között feldedezni ezt az új marketing lehetőséget.

  • Mutasd meg az új oldaladat és érj el teljesen új, elköteleződni vágyó célközönséget organikusan és fizetett hirdetéssel. 
  • Bővítsd ki az eladási felületeidet a TikTokkal, ahol még nincs reklámvakság.

Ha tetszik a tartalmad a TikTok közönségnek, nyert ügyed van és sok új vásárlód. Ha belevágnál, akkor pedig keress fel minket.

vehir.hu
további cikkek
Dupláznak az Őrült Nők Veszprémben Őrült nők ketrece Dupláznak az Őrült Nők Veszprémben Hatalmas az érdeklődés Az Őrült Nők Ketrece című előadásra Veszprémben, ezért a már május 18-ára meghirdetett, este 8-kor kezdődő előadás mellett aznap fél 3-kor is színpadra kerül a kultikus darab a Veszprém Arénában. Az előadás előtt két órával pedig az érdeklődők szintén találkozhatnak a szereplőkkel és betekinthetnek a kulisszák mögé is. 2025. március 18. 11:49 Botra fel! – Veszprémben is elindulnak a nordic walking túrák közélet Botra fel! – Veszprémben is elindulnak a nordic walking túrák Nem a szauna az egyetlen dolog, amit a finnek adtak a világnak és jótékony hatással van az ember fizikai és lelki állapotára egyaránt. A nordic walking amilyen egyszerű sport, olyan sok előnye van, viszont itt sem árt, ha szakavatott oktatótól kap segítséget az ember a kezdő mozdulatok elsajátításához. A Tourinform Veszprém idei legaktívabb programján az ország legnevesebb nordic walking edzőjével kelhetnek útra az érdeklődők Veszprémben. De, hogy pontosan mit kínál a március 21-ei program és honnan ered a nordic walking, arról cikkünkben lerántjuk a leplet. 2025. március 12. 22:49 A belváros egy eldugott zugában ismertük meg, hogy mitől lesz valóban élmény az étkezés gasztronómia A belváros egy eldugott zugában ismertük meg, hogy mitől lesz valóban élmény az étkezés Veszprém egyik legújabb ételkiszállító vállalkozása, a Zugkonyha nem attól lesz egyedi, hogy gondosan megválogatott alapanyagokból dolgoznak. Nem is csak attól, hogy a sütőlapnak ideje sincs kihűlni, hiszen a hét minden napján, reggeltől késő estig sercegnek rajta a húspogácsák. A Zugkonyhásoknak titka valami egészen másban van. Zsuzsit és Norbit a belváros egyik eldugott zugában kerestük meg, és miközben vártuk az ebédünket, kicsit a veszprémiek ízlését is megismertük. 2025. február 2. 20:33

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.